Takk for din henvendelse. Vi har avtale med Visa og Mastercard. Det kan bli aktuelt å tilby Amex på et senere tidspunkt. Per nå har vi ikke den store etterspørselen til å tilby dette. Hilsen xxxx
satte spørsmålstegn ved hvordan de tenkte å måle etterspørselen når de ikke hadde AMEX som alternativ.
zapateria;1143[emoji646 said:83]Jeg kansellerte akkurat en 2 ukers bestilling hos Ving da jeg så at de ikke aksepterte AMEX i siste steg (ble Apollo istedet).
Jeg treffer til stadig på butikker og restauranter i Oslo som ikke tar AmEx og det er jo i og for seg greit, men det jeg synes er så uprofft er når de sier relativt ofte “Vi tar ikke AmEx fordi det er for dyrt for oss” - Det er jo i og for seg sant, men ovenfor kunden så klinger det litt stusselig. Da er det bare å si at man ikke har noen avtale med dem. At de ikke er villige til å offre 2%(?) ekstra av marginen sin burde de holde for seg selv.
Uenig. I bransjer med lave marginer og stor konkurranse, som for eksempel i dagligvarebransjen og restaurantbransjen, kan 2 % "være eller ikke være" for bedrifter, så den uttalelsen synes jeg er rimelig arrogant.![]()
Uenig. I bransjer med lave marginer og stor konkurranse, som for eksempel i dagligvarebransjen og restaurantbransjen, kan 2 % "være eller ikke være" for bedrifter, så den uttalelsen synes jeg er rimelig arrogant.![]()
Uenig. I bransjer med lave marginer og stor konkurranse, som for eksempel i dagligvarebransjen og restaurantbransjen, kan 2 % "være eller ikke være" for bedrifter, så den uttalelsen synes jeg er rimelig arrogant.![]()
Ja - man har alltid et backup-kort, men det kan være at man ikke kommer tilbake.
Polet !
I butikk og over tlf. Nett/app virker ikke, regner med det kommer.