Dette "tipset" har jeg ventet lenge på! Har sjekket på hjemmesidene deres senest noen måneder siden, og fant ingen opplysninger om PayPal. Antar dette er nytt tilbud...Multicom så kan man betale med Paypal og har man amexen koblet dit kan det bli noen poeng om man trenger PC utstyr
Tror nok de fortsatt heter Apotheket/Tekehtopa..... Prøv å les Apotheket baklengs. ;-)Hvis man orker å lide seg gjennom den elendige servicen tar de AmEx på restaurant Tekehtopa på St. Olavs plass i Oslo (tidligere Apotheket).
Det er god mat der, i det minste! Og strøken drikke.Hvis man orker å lide seg gjennom den elendige servicen tar de AmEx på restaurant Tekehtopa på St. Olavs plass i Oslo (tidligere Apotheket).
Husk å dra trumf kortet førs du drar amex.Gjorde lørdagshandel på Meny Grønland i helgen, og når jeg kom til kassa kom jeg på at Visa-kortet var et helt annet sted enn i lommeboka. Men de tok AmEx med chip og pin. Så da blir det nok brukt flere ganger der[emoji846]
Sent from my iPad using Tapatalk
Husk å dra trumf kortet førs du drar amex.![]()
Trumf-kortet er i Visa-kortet... Så noe Trumf ble det ikke denne gangen.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Du kan ha et eget trumfkort som du kan dra når du bruker cash eller amex.
Kiwi Moholt i Trondheim tar Amex.
Tror Elkjøp sin nettbutikk tar PayPal, og der kan du bruke AmEx.Jeg skal ha meg et nytt par Bose QC25. Er det noen som vet om en nettbutikk som selger disse, hvor man kan betale med AmEx? Min lokale Expert har plutselig sluttet å ta AmEx og da gikk jeg selvsagt ut døra ...
Jeg skal ha meg et nytt par Bose QC25. Er det noen som vet om en nettbutikk som selger disse, hvor man kan betale med AmEx? Min lokale Expert har plutselig sluttet å ta AmEx og da gikk jeg selvsagt ut døra ...
Bullock i Stavanger tar og Amex. Erfart dette for noen minutter siden...
Samme gjør Holmen bar i Stavanger!![]()