AMEX EuroBonus-vennlige brukersteder 2.0!

Multicom så kan man betale med Paypal og har man amexen koblet dit kan det bli noen poeng om man trenger PC utstyr

Hvis man orker å lide seg gjennom den elendige servicen tar de AmEx på restaurant Tekehtopa på St. Olavs plass i Oslo (tidligere Apotheket).

Multicom så kan man betale med Paypal og har man amexen koblet dit kan det bli noen poeng om man trenger PC utstyr
Dette "tipset" har jeg ventet lenge på! Har sjekket på hjemmesidene deres senest noen måneder siden, og fant ingen opplysninger om PayPal. Antar dette er nytt tilbud...

Hvis man orker å lide seg gjennom den elendige servicen tar de AmEx på restaurant Tekehtopa på St. Olavs plass i Oslo (tidligere Apotheket).
Tror nok de fortsatt heter Apotheket/Tekehtopa..... Prøv å les Apotheket baklengs. ;-)

Det er god mat der, i det minste! Og strøken drikke.

Sent fra min MotoG3 via Tapatalk

Hadde bilen på EU kontroll hos NAF på Mastemyr. De aksepterte Amex. Fant ut dette da bankkortet ikke funket. De nye og tynne kortene har problemer mange steder

Gjorde lørdagshandel på Meny Grønland i helgen, og når jeg kom til kassa kom jeg på at Visa-kortet var et helt annet sted enn i lommeboka. Men de tok AmEx med chip og pin. Så da blir det nok brukt flere ganger der[emoji846]

Sent from my iPad using Tapatalk

Gjorde lørdagshandel på Meny Grønland i helgen, og når jeg kom til kassa kom jeg på at Visa-kortet var et helt annet sted enn i lommeboka. Men de tok AmEx med chip og pin. Så da blir det nok brukt flere ganger der[emoji846]

Sent from my iPad using Tapatalk
Husk å dra trumf kortet førs du drar amex. :-)

Jeg skal ha meg et nytt par Bose QC25. Er det noen som vet om en nettbutikk som selger disse, hvor man kan betale med AmEx? Min lokale Expert har plutselig sluttet å ta AmEx og da gikk jeg selvsagt ut døra ...

Jeg skal ha meg et nytt par Bose QC25. Er det noen som vet om en nettbutikk som selger disse, hvor man kan betale med AmEx? Min lokale Expert har plutselig sluttet å ta AmEx og da gikk jeg selvsagt ut døra ...
Tror Elkjøp sin nettbutikk tar PayPal, og der kan du bruke AmEx.

Elkjøp Vinterbro tar Amex :fly

Back