Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Takk for din henvendelse. Vi har avtale med Visa og Mastercard. Det kan bli aktuelt å tilby Amex på et senere tidspunkt. Per nå har vi ikke den store etterspørselen til å tilby dette. Hilsen xxxx
satte spørsmålstegn ved hvordan de tenkte å måle etterspørselen når de ikke hadde AMEX som alternativ.
zapateria;1143[emoji646 said:83]Jeg kansellerte akkurat en 2 ukers bestilling hos Ving da jeg så at de ikke aksepterte AMEX i siste steg (ble Apollo istedet).
Jeg treffer til stadig på butikker og restauranter i Oslo som ikke tar AmEx og det er jo i og for seg greit, men det jeg synes er så uprofft er når de sier relativt ofte “Vi tar ikke AmEx fordi det er for dyrt for oss” - Det er jo i og for seg sant, men ovenfor kunden så klinger det litt stusselig. Da er det bare å si at man ikke har noen avtale med dem. At de ikke er villige til å offre 2%(?) ekstra av marginen sin burde de holde for seg selv.
Uenig. I bransjer med lave marginer og stor konkurranse, som for eksempel i dagligvarebransjen og restaurantbransjen, kan 2 % "være eller ikke være" for bedrifter, så den uttalelsen synes jeg er rimelig arrogant.![]()
Uenig. I bransjer med lave marginer og stor konkurranse, som for eksempel i dagligvarebransjen og restaurantbransjen, kan 2 % "være eller ikke være" for bedrifter, så den uttalelsen synes jeg er rimelig arrogant.![]()
Ja - man har alltid et backup-kort, men det kan være at man ikke kommer tilbake.
Polet !
I butikk og over tlf. Nett/app virker ikke, regner med det kommer.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.