Er ikke sikker på om dette hører hjemme her, men mangler noe på CT i år og er på jakt etter et sted som tar AmEX når jeg skal kjøpe og legge om nye vinterdekk. Er klar over at en del Cirkle K stasjoner driver med dekk og tar AmEx, men de er forholdsvis dyre. Noen som vet om noen andre rundt Oslo og Viken området.
Jeg har tatt opp igjen ett amex kort etter en del år uten. Får 30000 poeng, og 3 mnd gratis kort.
Har kjøpt noen dyre møbler jeg likevel skulle ha (for å oppfylle 30000kr kravet), men har også allerede oppdaget igjen hvor kjipt det er å ha et kort som mange steder ikke godtar. Litt som Diners før i tiden.
Kommer nok neppe til å holde lenge på amex. Skjønner ærlig talt ikke hvorfor noen stresser med det - men skal få en CT i 2021 før jeg sier opp.
Men så mye jobb med å få brukt et kort?? Hvorfor gjør dere det?
Jeg har tatt opp igjen ett amex kort etter en del år uten. Får 30000 poeng, og 3 mnd gratis kort.
Har kjøpt noen dyre møbler jeg likevel skulle ha (for å oppfylle 30000kr kravet), men har også allerede oppdaget igjen hvor kjipt det er å ha et kort som mange steder ikke godtar. Litt som Diners før i tiden.
Kommer nok neppe til å holde lenge på amex. Skjønner ærlig talt ikke hvorfor noen stresser med det - men skal få en CT i 2021 før jeg sier opp.
Hva består egentlig jobben og stresset i?. Der de ikke tar amex drar man bare et annet (poengivende) kort. Som SudCaravelle er inne på er det jo plenty av steder som tar AMEX, slik at CT tikker inn til slutt uansett. Det ble enda enklere etter at ekstrakortet ble lansert.
Myser på et ev. AmEx-comeback, kan man si opp etter 3 måneder fx, og likevel håve inn de 30.000 poengene ?
SudCaravelle: "Alt av matvarer, alle restauranter vi bruker, alle taxier, Vinmonopolet og det aller meste av reise. "
Prøvde å betale med SAS Amex på Vinmonopolet idag, det gikk ikke.
AmEx virker fint på mine lokal-pol i Asker og Bærum ogsåPrøvde å betale med SAS Amex på Vinmonopolet idag, det gikk ikke.
Saken er oppklart, jeg la kortet inntil siden det det leses, og fikk feil alle gangene med Amex, det får du ikke med MC, så igår skjøv jeg inn Amex kortet og slo kode, og da virket Amex.
AmEx virker fint på mine lokal-pol i Asker og Bærum også
Fikk sånn stilig kampanje i går også. Bruk kortet for 10.000,- og få 6.000 ekstrapoeng ekstra. Var targeted så jeg kan ikke dele link
Amex EliteHvilket kort var dette?
Fikk sånn stilig kampanje i går også. Bruk kortet for 10.000,- og få 6.000 ekstrapoeng ekstra. Var targeted så jeg kan ikke dele link
Saken er oppklart, jeg la kortet inntil siden det det leses, og fikk feil alle gangene med Amex, det får du ikke med MC, så igår skjøv jeg inn Amex kortet og slo kode, og da virket Amex.
Den har ikke jeg fått. Har du Elite?Fikk sånn stilig kampanje i går også. Bruk kortet for 10.000,- og få 6.000 ekstrapoeng ekstra. Var targeted så jeg kan ikke dele link