AMEX EuroBonus-vennlige brukersteder 2.0!

Re: AMEX EuroBonus-vennlige butikker 2.0!

Møller bil Asker og Bærum tar Amex, sist rett før jul.
Albjerk Bil i Drammen tar også Amex. Skal kjøpe bil på sistnevnte. Skulle gjerne betalt med amex der og deretter brukt lånet til å betale reginga ;) det hadde blitt nice.

Til noe annet. Tenkt å kjøpe TV på elkjøp. Prøvd å finne ut om de tar amex i Drammen eller Buskerud.
Ringte inn og spurte: Damen sa nei ingen av Elkjøps butikker tar Amex.
Sendte melding på Facebook til Elkjøp: Det er ikke standard, men noen butikker tar det. Hadde ingen oversikt over hvem. Veldig irriterende da dette er lette poeng jeg har lyst på. Noen som kjenner til i Drammensomårdet/Slependen?

Mener Elkjøp på Slependen tar det. Lefdal på Sandvika Storsenter tar det også.

Da har jeg spurt på Lefdal, de har noen som tar Amex, men ikke de jeg ønsker ;)
Fra Lefdal Elektromarked
"Det er for det meste våre sentrale varehus som tilbyr dette (Sandvika, Storo, Alnabru etc). Drammen tilbyr dessverre ikke American Express."

Albjerk Bil i Drammen tar også Amex. Skal kjøpe bil på sistnevnte. Skulle gjerne betalt med amex der og deretter brukt lånet til å betale reginga ;) det hadde blitt nice.

Til noe annet. Tenkt å kjøpe TV på elkjøp. Prøvd å finne ut om de tar amex i Drammen eller Buskerud.
Sendte melding på Facebook til Elkjøp: Det er ikke standard, men noen butikker tar det. Hadde ingen oversikt over hvem. Veldig irriterende da dette er lette poeng jeg har lyst på. Noen som kjenner til i Drammensomårdet/Slependen?

Elkjøp Drammen (strømsø) tar Amex. De gjorde det ikke før, men har begynt nå. Handlet der selv med Amex for noen uker siden. Expert på samme sted, har sluttet å ta Amex.

Slependen :)

Elkjøp Porsgrunn og Skien, samt Lefdal Skien tar Amex. Coop Obs Bygg Skien også.

Noen som vet om online reisebyråer som tar amex? Skulle hatt KLM billetter på amex kortet

Må jo ikke glemme et av de bedre norske online reisebyråene som tar bla. Amex, bla Wideroe.no :)

Amexvenn.no sier at Vitus tar Amex - det gjør de ikke! Har forsøkt fem Vitus i Oslo nå, og ingen tar det.

Amexvenn.no sier at Vitus tar Amex - det gjør de ikke! Har forsøkt fem Vitus i Oslo nå, og ingen tar det.

Fjernet fra listen nå. Boots da? Jeg har hatt hell der før i hvert fall.

Siden er forøvrig oppdatert litt, med søkefunksjon blant annet.

Back