Nei, ikke i følge reglene. Enkelte har dog fått dette til. Jeg fikk opplyst på telefon at jeg kunne få dette siden jeg var diamant, men benyttet meg ikke av muligheten.
Skal i utgangspunktet ikke kunne gjøres.
Svært liten tilgang på First og Biz til de kanter. Aldri kampanjer på de poengprisene, så begynn å leite etter ledig og du må være svært fleksibel på reisetidene dine
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ringer fortsatt CT-nummeret for å bestille (var i hvert fall dit jeg ringte da jeg bestilte CT da jeg hadde Amex Premium) så de kan fortelle når og til hvor det er ledig? Eller er det et annet nummer når det er Star Alliance-bestillinger?
Hva med Hawaii, hvordan er det med First og Biz der?
Når jeg bestilte CT med infant ble alt ordnet gjennom SAS og trengte ikke bestille infant separat hos carrier. Har var på samme billett som oss
Både SAS og Tallin har fikset dette for meg.Har nettopp bestilt CT for meg og øverstkommanderende via sas.no. Hvordan legger vi til infant i bookingen? Ringer vi Tallinn eller SAS?
Beklager men må slippe en liten selvopptatt post igjen, men håper andre kan dra nytte av svarene..
Jeg har denne relativt fine turen satt opp nå i Mai, men lurer fremdeles på om den kan optimaliseres;
OSL-MUC SAS Plus
MUC – BKK Thai 747 First
BKK-OSAKA Thai A380 First
OSAKA-HND ANA Economy (Denne er litt kjip og det er fem og en halv time på KIX)
Returen tror jeg vi beholder uansett:
HND-ICN Asiana A330 Business
ICN-FRA Asiana A380 First
FRA-OSL Lufthansa Business
Noen ideer for å optimalisere denne turen? Skjønner en del kommer til å åpne seg nærmere avreise (pinsen).
Regner med vi kan vippe det over til 748 med Lufthansa, men da blir det jo mye mindre kos for pengene og dette har jeg gjort før. Kan man få til Lufthansa til en annen asiatisk by og deretter First derifra til Tokyo i First?
På forhånd takk.
Da er jeg tilbake med litt ønsker om råd igjen... (reisefølget er noe lei av mine ombookinger nå...)
Ruten til Tokyer ganske fin nå med antall timer kos:
OSL-MUC SAS Pluss
MUC - BKK - Thai First New Conf 747
6 timer i Thai loungen
BKK - HBD - Thai First New Conf 747.
Men... i dag poppet det opp ledig med LH MUC-Tokyo First A346..
Hva velger man her??
Kommer jo helt an på, har du ikke flydd LH F før og opplevd FCT ville jeg gått for det. Du har vel uansett Thai på vei tilbake?
Takker
Det er via München så ingen FCT
Har hatt en LH tur F tidligere med FCT (B744)
Returen er Asiana (A380 i F)
Har en CT-booking i economy PEK-CPH 21JUN i Go. Er det noe sjans/håp om at det blir lagt ut flere C-billetter etter hvert?
Hvis det er direkte med SAS du tenker på så er nok sjansen minimal, det gjelder som regel å være tidlig ute for å snappe den begrensede tilgjengeligheten i I-cl på SK Intercont. Men det bør være håp om business med *A på en routing PEK-Europa. Husk at returen ikke kan endres fra utreisedagen.
Hva flyr du til PEK?
Fly SK begge veier, men i C til PEK. Kan man kombinere SK på utreise med *A på tilbakereise, og hva blir i tilfelle poengprisen? Ser det er 100K med SK og 140K med *A, så da blir det kanskje 120K (minus 50%) totalt?
Da er jeg tilbake med litt ønsker om råd igjen... (reisefølget er noe lei av mine ombookinger nå...)
Ruten til Tokyer ganske fin nå med antall timer kos:
OSL-MUC SAS Pluss
MUC - BKK - Thai First New Conf 747
6 timer i Thai loungen
BKK - HBD - Thai First New Conf 747.
Men... i dag poppet det opp ledig med LH MUC-Tokyo First A346..
Hva velger man her??
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.