Continental eksisterer ikke nå, men United flyr dit og er med i Star Alliance.
Tips: Bruk www.united.com for å søke frem billetter. Velg Award travel og se etter billetter som er ledige i "Business Saver Award", de vil sannsynligvis kunne brukes til Companion Ticket.
Ikke helt oppdatert jeg med andre ord. Flyr ikke United heller...![]()
Vurderer en langtur til asia i februar, da primært Vietnam med CT.
Har sett på United.com men ser at man må ut med 85k EB en vei for biz. Noen som vet om en "billigere" vei dit?
Har jo litt lyst til å prøve thai sin biz, men er det "like greit" å fly sas biz på deler av strekningen?
Er fleksibel på datoer, men rundt 15. jan - 15. feb.
Vi fløy TG via BKK til HAN i sommer. 140k poeng for en CT billett for to. C-klasse hele veien.
TG Business var helt greit.
Hvis du skal med SAS, må det vel nesten bli HKG? Da er det relativt lett å komme seg videre til Vietnam.
1. Jeg prøvde å få til en natt eller to i BKK men da kostet 50.000 poeng mer. Altså like mye som F hele veien selv om jeg ikke flyr F.
Noen som har erfaring med dette? Det skal vel ikke være noe problem å ha et stop på et par dager uten at man må betale så mye mer i poeng?
1. Stop over er ikke lov på eb bonusbilletter såvidt jeg vet.
Du kan ha stopover på inntil 24 timer. Stopover over 24 timer blir regnet som to separate bookinger.
Takk for svar begge!
De gav meg lov til å booke lenger enn 24 t, men da kostet deg ekstra bonuspoeng... :-(
Får prøve meg på en spansk en når jeg ringer dem igjen neste gang. Kan være en ung og lovende kundebehandler klarer å gjøre dette på en "kreativ" måte. De siste to damene jeg har snakket med i det siste har vært MEGET behjelpelige...![]()
Noen som har erfaring med om SAS tar fuel tillegg på EB billetter med Avianca?
Ser jo ganske så bra ut i C på de "nye" B787 deres....
Nei, det gjer dei ikkje![]()
Takker så mye, hadde en aldri så liten mistanke om at det kunne være tilfelle.
Da kan jeg jo tipse om ruten MAD-BOG som blir trafikkert med B787, hvis noen ikke har fått det med seg (sånn som meg). Fint alternativ i C til Sør Amerika.
Takker så mye, hadde en aldri så liten mistanke om at det kunne være tilfelle.
Da kan jeg jo tipse om ruten MAD-BOG som blir trafikkert med B787, hvis noen ikke har fått det med seg (sånn som meg). Fint alternativ i C til Sør Amerika.
Hvis du ikke har lest den eminente tripreporten fra Fnate i Sør-Amerika, så vil jeg anbefale å lese om erfaringene hans med Avianca i C på 787. Dette var dog en intra Sør-Amerika flight, men likevel... http://forum.flyprat.no/showthread.php?p=1016940&highlight=avianca#post1016940
Har nå booket en tur til Ho Chi Min 13. jan - 16. feb med CT. Biz hele veien. Trenger derimot litt bistand fra mine flyvenner her inne.
1. Jeg prøvde å få til en natt eller to i BKK men da kostet 50.000 poeng mer. Altså like mye som F hele veien selv om jeg ikke flyr F.
Noen som har erfaring med dette? Det skal vel ikke være noe problem å ha et stop på et par dager uten at man må betale så mye mer i poeng?
2. Hvor lenge i forveien "pleier" Thai å åpne opp for F billetter? Er det slik som LH at det er helt random fra 14 til 0 dager før avreise?
3. Vi tenker oss Nha Trang og Hoi An som hovedsteder for besøk. Noen som har erfaring på om det lønner seg heller å fly til Hanoi enn Saigon og deretter sydover?
Foreløpig planen er innenriksfly fra Saigon til Nha Trang.
Hvis ikke: prøv å finne en conection som er rett innenfor 24t-regelen, så blir det likevel et lite, fint Bangkok-døgn ut av det.![]()
Jeg bestilte nylig SVG-LHR-BKK t/r med TG F. Avreise 26. februar og retur 20. mars.