Får beskjed om at månedsavgiften øker fra 400 til 500 kroner fra en dato i mars måned på SAS Amex elite
Da tror jeg at jeg sier takk for meg. Hvis man mister Star fordelene har jeg liten bruk for mange poeng og høy årsavgift
Økes det på SAS Amex premium også?
Økes det på SAS Amex premium også?
Å jada. Økes fra 100 til 135 pr mnd i følge hyggelig(?) e-post jeg fikk i romjulen.
Vi fløy hjem fra England 2. påskedag, og da jeg skulle betale for noe barnebarnet mitt hadde kjøpt, fikk de mitt SAS-AmEx-kort.
Hva skjedde? Jo, jeg fikk beskjed om at de ikke aksepterte dette kortet! Hvordan er det mulig, og er det andre som har opplevd det samme?
I England er alt mulig. De har noe så inni helsikas mye krøkkete greier at ingenting forundrer meg. (Dermed ikke sagt at det ikke irriterer vettet av meg..!)
Brexit har vel heller egentlig ikke hjulpet på noe som helst, nå kan de jo surre rundt på egenhånd uten å spørre EU om hva de synes. Dermed dukker det opp mye sære og uforståelige ting.
Vi fløy hjem fra England 2. påskedag, og da jeg skulle betale for noe barnebarnet mitt hadde kjøpt, fikk de mitt SAS-AmEx-kort.
Hva skjedde? Jo, jeg fikk beskjed om at de ikke aksepterte dette kortet! Hvordan er det mulig, og er det andre som har opplevd det samme?
Tolket det vel dithen at det gjaldt om bord i et SAS-fly, som "tilfeldigvis" fløy fra London?
Det er naa et velkomsttilbud om du faar deg SAS Amex Elite. 90 000 EB poeng er jo ikke verst, men det kortet koster 6000 i aaret og du maa beholde det i ett aar og det kjipeste kravet er at du maa handle for 45000 innen 31/1/25. Det kan jo gaa om man bruker det paa ting man skulle kjoept uansett.
https://www.americanexpress.com/nb-no/kredittkort/sas-elite/?ieep=07MC9464&cpid=100537322
Det er naa et velkomsttilbud om du faar deg SAS Amex Elite. 90 000 EB poeng er jo ikke verst, men det kortet koster 6000 i aaret og du maa beholde det i ett aar og det kjipeste kravet er at du maa handle for 45000 innen 31/1/25. Det kan jo gaa om man bruker det paa ting man skulle kjoept uansett.
https://www.americanexpress.com/nb-no/kredittkort/sas-elite/?ieep=07MC9464&cpid=100537322
Vel, julaften kommer før du aner det! Mat og presanger koster jo ikke rent lite!![]()
Slutt med 20.000 nivåpoeng fra 1.4. Istedet blir det 6 nivåpoeng per 100kr.
Har ikke Amex selv, men forstår det også er noen endringer rundt CT?
I Sverige får de som har Amex Premium inte längre använda sin 2-4-1 voucher i C/F. Misstänker något liknande i Norge då.