American Express og Eurobonus med co-branded kort i Norge (DNB-versjon ut 2018)

Status
Not open for further replies.
Re: American Express og Eurobonus med co-branded kort i Norge

Ventet dere lenge på kortet? Jeg fikk godkjent på nettet 12. Mars, men har fortsatt ikke fått det.

Ventet dere lenge på kortet? Jeg fikk godkjent på nettet 12. Mars, men har fortsatt ikke fått det.

Det er slik jeg har forstått det faste produksjonsdager i løpet av kalendermånedene, så om kort ble produsert rett før bestillingen på ditt kom ka det ta noe tid. Kortet ditt kommer nok per post i løpet av kommende uke - om ikke ville jeg tatt en telefon å etterlyst det :-)

Hvilket telefonnummer er oppgitt til callsenteret på årets CT'er? Noe skjult tastevalg?

Hadde premium, fikk godkjent platinum, fikk det på fredag, ca en uke etter at ejg fikk godkjent.

Skal dog sies at de hadde rota med EB nummer så jeg må vente på nytt :headbang

Hei på dere! Noen som har fått poeng fra Amex denne måneden? De pleier vel etter det jeg husker å være på konto til 30/31/1. Thomas

Mine pleier å komme ca den 2. Men ikke fått noe hittil......

Nothing yet. Selve fakturaen var litt sen også, så tror de vil være inne om et par dager.

Hei på dere! Noen som har fått poeng fra Amex denne måneden? De pleier vel etter det jeg husker å være på konto til 30/31/1. Thomas

Jeg har fått. Men så har jeg fakturadato ca 15-18/xx og poengene bruker være inne et par dager senere. Får dem før regningen. Så også denne mnd.

Har forfall 15.xx og fikk faktura i nettbank i dag, ingen poeng godskrevet enda..

Fikk nytt kort i posten i dag, trodde det skulle ha chip, men den gang ei. Noen som husker når de skulle innføre dette?

Fikk nytt kort i posten i dag, trodde det skulle ha chip, men den gang ei. Noen som husker når de skulle innføre dette?

Jeg også fikk nytt i dag, uten chip.. Ikke veldig overraskende.. Fra innlegg #1505 i denne tråden:

Nytt fra American Express

En del av dere har etterspurt kort med chip. Det er derfor gledelig å kunne fortelle at vi før sommeren vil oppgradere alle American Express kort med chip.

For dere som har SAS EuroBonus American Express kort, skjer oppgraderingen etter påske 2014. Årsaken til det, er at EuroBonus 1. april endrer reglene for de forskjellige EuroBonus-nivåene, og lanserer et nytt nivå, Diamond. Flere av våre medlemmer vil bli berørt av endringen, så vi har i samarbeid med SAS funnet det mest hensiktsmessig å la denne endringen få tre i kraft først. Chip funksjonaliteten vil bli aktivisert på nye kort fra denne dato.

Last edited:

Fikk CT-brevet i dag (har Plat) og teksten var den gamle, dvs. kun med SAS fra Skandinavia med SAS-destinasjoner. Regner med at detter bare er sommel og at det som står på hjemmesiden er det som gjelder og at jeg kan reise med Star Alliance.

Herlighet, så sløve de er. Går det virkelig ikke an å prioritere dette produktet EN SMULE hos steinrike DNB?

Herlighet, så sløve de er. Går det virkelig ikke an å prioritere dette produktet EN SMULE hos steinrike DNB?

Ser ikke slik ut.. Min oppfatning er at det er DNB som er problemet, du skal ikke lenge enn til Sverige før AmEx faktisk er et godt produkt, og AmEx Platinum (det opprinnelige, ikke SAS-branded) har en del fordeler (bl.a. Membership Rewards) som faktisk er verdt årsprisen.

Hvorfor AmEx holder seg unna Norge og lar DNB styret skuta har jeg ikke peiling på..

Noen som har prøvd å booke companion billett med star allianse partnere i det siste?

Status
Not open for further replies.
Back