American Express og Eurobonus med co-branded kort i Norge (DNB-versjon ut 2018)

Status
Not open for further replies.
Re: American Express og Eurobonus med co-branded kort i Norge

Hva med et felles klagebrev / underskriftskampanje hvor vi tilkjennegir vår store misnøye over at *A partner med CT ikke lenger er mulig?

Da får man kanskje vurdert om dette virkelig er policy og ikke bare en tilfeldighet som oppsto ved at bookingen ble flyttet til utlandet. Viktig å få frem at 1) *A partner kostet flere poeng og 2) kunden betalte skatter og avgifter.

Jeg er enig i at CT med *A partner er kritisk for å kunne utnytte CT på en praktisk/realistisk måte eller blir verdien altfor lav. Blir også gjerne med å signerer brev.

Et litet spørsmål, var det ikke slik at CT med *A partner, kun var til SAS destinasjoner men samme poeng som om reise med SAS?

American Express og Eurobonus med co-branded kort i Norge

Enig med Someone her. Dette blir et brev som bare omhandler CT og *A bruk i tilfelle SK ikke har ledig.

Jeg ligger for tiden i bassenget i Frankrike, men kan sikkert skrive et utkast når jeg er hjemme til uken. Folk får bare melde sin interesse eller komme med andre forslag.

Støttes herfra også.

Et litet spørsmål, var det ikke slik at CT med *A partner, kun var til SAS destinasjoner men samme poeng som om reise med SAS?

Ja det var fortsatt kun til SAS destinasjoner og poenguttaket var i henhold til *A. Altså noe høyere. I tillegg kom div. avgifter som man ikke har om man flyr SAS metall.

A

Eg signerer også gjerne eit slikt brev. Og er einig i at ein bør begrense seg til kun å ta opp CT på *A.

Da vi venter vi alle på LNv22?

Jeg er som sagt på ferie og er hjemme til uken. Kan gjerne forfatte et utkast et par dager etter jeg er tilbake. Dersom noen andre ønsker å gå løs på det med det samme er det selvfølgelig bare å sette i gang.

Jeg vil gjerne være med på dette brevet!

Regn med meg også, synes at man kanskje kan ta med i denne henvendelsen at servicen og kunnskapsnivået fra de i Tallin er tilnærmet ikke-eksisterende sammenliknet med de norske som betjente CT linjen frem til 1. juli.

Jeg blir gjerne med på brevet, tror det er riktig å bare fokusere på *A mulighet på CT.

Tenkte man at dette brevet skulle gå til SAS eller Amex (DNB)? Det er vel Amex som betaler SAS for å utstede 2 for 1 voucheren, men det er trolig SAS som bestemmer kriteriene og reglene.

Brevet kan vel sendes til begge parter? CT kriteriene bestemmes vel i stor grad av SAS, men Amex (DNB) har også en stor oppgave her hva angår tilbud/pris/oppfølging og seriøsiteten av dette "premium"-produktet.

Det ser jo ut til at det begynner å bli en solid andel personer som ønsker å underskrive på dette brevet..

Hvordan praktisk løser man at 20-30stk underskriver brevet?

Tenkte man at dette brevet skulle gå til SAS eller Amex (DNB)?

Man kan vel sende det til begge (produktansvarlig for Eurobonus og produktansvarlig for Amex i Dnb? Det er jo et samarbeid. Da kan man ta opp de ting man er misfornøyd med hos begge parter som *A uttak, concierge service som svikter pga mangefull bemanning når folk faktisk trenger tjenesten og annet vi er misfornøyd med.

Jeg er med å signerer:-)

Til dere som har fått halv årsavgift i år:

Dere har hatt kortet også i fjor og kan vise til omsetning? Jeg fikk mitt kort i juli og har fått faktura nå i august på 1700,- i årsavgift. Regner med det er vanskelig å få denne redusert uten å ha noe omsetning utover juli å vise til?

Til dere som har fått halv årsavgift i år:

Dere har hatt kortet også i fjor og kan vise til omsetning? Jeg fikk mitt kort i juli og har fått faktura nå i august på 1700,- i årsavgift. Regner med det er vanskelig å få denne redusert uten å ha noe omsetning utover juli å vise til?

Hvordan søkte du? Står her at du får halv årsavgift ved søknad over nett:
https://www.americanexpress.no/vaar...onus-platinum-american-express-card/#oversikt

Status
Not open for further replies.
Back