American Express og Eurobonus med co-branded kort i Norge (DNB-versjon ut 2018)

Status
Not open for further replies.
Re: American Express og Eurobonus med co-branded kort i Norge

Fikk mail i dag ang. manglende 50% ekstra poeng for juli.. Så tydelig at ting ikke har fungert helt optimalt.

Fant ingen tilsvarende tråd for Diners (mulig det finnes, flytt gjerne posten min dit...). Er det vanlig at Diners har tilbud med flere startbonus poeng enn de 3000 som er til vanlig? Noen som vet når på året de pleier å ha det?
1700 for Amex er litt drøyt for meg, men om man kan hanke inn litt poeng på Diners så er jo det flott!

Både Diners og Mastercard kjører jevnlig kampanjer hvor du får alt fra 3000-6000 poeng for å ta i mot kortet.

Noen som vet hva som kreves av bedriften for å få SAS Amex Corporate? Driver et lite konsulentforetak med kun meg som ansatt. Har til nå tatt alt på mitt private SAS Amex, men på en del ting hadde det vært greit om fakturaen gikk rett til selskapet, selvom det gir noen færre poeng..

Fant ingen tilsvarende tråd for Diners (mulig det finnes, flytt gjerne posten min dit...). Er det vanlig at Diners har tilbud med flere startbonus poeng enn de 3000 som er til vanlig? Noen som vet når på året de pleier å ha det?
1700 for Amex er litt drøyt for meg, men om man kan hanke inn litt poeng på Diners så er jo det flott!

Fikk tilbud om 6K poeng for mastercard i dag.

Fikk du på mail frå MC? Hvor finner jeg dette tilbudet?

Fikk denne mailen:

SAS said:
Gratulerer! Ekstrapoeng ved kjøp av innenriks flybilletter i Norge
Med SAS EuroBonus World MasterCard® får du Ekstrapoeng på alt du kjøper**. Fra og med 1. september får du også Ekstrapoeng når du kjøper billetter for reise i Norge. Dette feirer vi med doble poeng 19.–21. september 2013.

Søk om SAS EuroBonus World MasterCard før 8. september og foreta ett kjøp før 21. september, så får du 6000 Ekstrapoeng

Hei!

Muligens et dumt spørsmål, men jeg fikk min første faktura per post nå for et par dager siden etter et mislykket forsøk på å få satt opp eFaktura i nettbanken. Har tatt kontakt med kundeservice hos DNB/AMEX for å få hjelp uten å komme noe videre.

Er det slik å forstå at det ikke er mulig å få eFaktura på dette produktet? Dersom dette er tilfellet, er det noen av dere som får faktura per e-post? Virket ikke som vedkommende jeg snakket med på kundeservice kunne hjelpe meg videre, det visst "bare" å betale så ville man få spørsmål om eFaktura, men det hjelper jo ikke uten KID - dette er jo i teorien bare en overføring fra min konto hos banken til min konto hos DNB/AMEX?

Veos: Jeg har SAS Amex plat og har kombinert avtalegiro & E-faktura, noe som fungerer helt fint.

Dersom du ønsker E-faktura får du tilbud om det i nettbanken etter å ha betalt første giro.
Dersom du ønsker avtalegiro i kombinasjon med E-faktura, slik at hele beløpet trekkes automatiskt hver mnd, må du kontakte kundeservice.

Ja, stemmer at det ikke er noen KID nr på fakturaen, da kontonummeret du betaler til er ditt personlige som er linket opp mot ditt AMEX kort i DNB.

American Express og Eurobonus med co-branded kort i Norge

Trekkes riktig beløpet eller bare "minste å betale beløpet"?

Minste på e-faktura, hele på avtalegiro (tror jeg). Tror ikke noen som har planer om å betale hele droppet det når hele beløpet ikke er utfyllt, så kjedelig at de ikke gir oss valget. Mulig de spekulerer i glemsel, hvem vet...

Minste på e-faktura, hele på avtalegiro (tror jeg). Tror ikke noen som har planer om å betale hele droppet det når hele beløpet ikke er utfyllt, så kjedelig at de ikke gir oss valget. Mulig de spekulerer i glemsel, hvem vet...

Betaler alltid ned beløpet hver mnd., og tok kun én tlf så var e-fakturaen med fullt beløp i boks.

Chriscross & KristianSK : Ja, det stemmer.. Dersom en velger avtalegiro, belastes hele beløpet du er skyldig hver mnd.. :-)

Takk for tips, ringer de imorgen! SEB ønsket ikke å endre til fullt beløp når jeg spurte...
Både mitt MC og Diners fra SEB belastes fullt hver mnd., tok samme tlf til de og neste mnd. var dette ordnet, burde ikke være noe problem?

Rart, SEB sa det ikke var mulig å endre til fullt beløp på MC. Jeg forsøker en gang til!
Snakket med Amex nå, det var ingen problem.

Rart, SEB sa det ikke var mulig å endre til fullt beløp på MC. Jeg forsøker en gang til!
Snakket med Amex nå, det var ingen problem.

Bare tullball. Jeg betaler SEB hver mnd og da ser jeg bare hvilket beløp som er utestående på fakturaen og velger det i innbetaling. Så går det automatisk.

Når du har fått efaktura klikker du bare "Endre" og skriver inn det beløpet du vil.

Det er utrolig hvordan en del steder kan kalle callsentrene sine for kundeservice, når de ikke har begreper om het basale ting ved tjenesten som tilbys.

- Har du forsøkt å trekke ut kontakten?
- Ja
- Hjalp det?
- Nei
- Oj daaaa...

Bare tullball. Jeg betaler SEB hver mnd og da ser jeg bare hvilket beløp som er utestående på fakturaen og velger det i innbetaling. Så går det automatisk.

Når du har fått efaktura klikker du bare "Endre" og skriver inn det beløpet du vil.

Det er utrolig hvordan en del steder kan kalle callsentrene sine for kundeservice, når de ikke har begreper om het basale ting ved tjenesten som tilbys.

- Har du forsøkt å trekke ut kontakten?
- Ja
- Hjalp det?
- Nei
- Oj daaaa...

Endrer efakturaen hver måned til hele utestående beløp, men aller helst vil jeg at den viser fullt utestående "by default" slik som Amex nå gjør.

Status
Not open for further replies.
Back