American Express og Eurobonus med co-branded kort i Norge (DNB-versjon ut 2018)

Status
Not open for further replies.
Re: American Express og Eurobonus med co-branded kort i Norge

Ringte kundeservice igår og ble ringt opp igjen etter de hadde sjekket det opp. Han bekreftet at jeg kun hadde fått standard platinum opptjening på alle transaksjoner og han hadde tatt det opp med avdelingslederen, de skulle undersøke hva som var feil og om flere var rammet av dette. Jeg antydet at flere opplever manglende ekstrapoeng.

Han trodde de manglende poengene først ville komme på neste faktura i september, jeg sa at jeg gjerne ville ha en tilbakemelding når de hadde rettet opp i det.

American Express og Eurobonus med co-branded kort i Norge

Hva med et felles klagebrev / underskriftskampanje hvor vi tilkjennegir vår store misnøye over at *A partner med CT ikke lenger er mulig?

Da får man kanskje vurdert om dette virkelig er policy og ikke bare en tilfeldighet som oppsto ved at bookingen ble flyttet til utlandet. Viktig å få frem at 1) *A partner kostet flere poeng og 2) kunden betalte skatter og avgifter.

Jeg ser *A mulighet på CT som meget viktig og vil strekke meg langt for å få muligheten tilbake.

Hva med et felles klagebrev / underskriftskampanje hvor vi tilkjennegir vår store misnøye over at *A partner med CT ikke lenger er mulig?

Da får man kanskje vurdert om dette virkelig er policy og ikke bare en tilfeldighet som oppsto ved at bookingen ble flyttet til utlandet. Viktig å få frem at 1) *A partner kostet flere poeng og 2) kunden betalte skatter og avgifter.

Jeg ser *A mulighet på CT som meget viktig og vil strekke meg langt for å få muligheten tilbake.

Meget bra tiltak! Dette var hovedgrunnen til at jeg skaffet meg dette kortet!

Vi er vel kanskje ikke så mange (20-30?) stk men vi har vell ett forbruk på kredittkortet på mellom 100-300k i året så vi er jo gode kunder.
Skriver gjerne under på en slik kampanje.

Jeg er med på brevet - evt en standard tekst som vi kan benytte på Facebook-siden til SAS for å fremme vår misnøye

Jeg er med på et brev, men synes vi skal ta opp flere ting en bare 2-4-1 og *A, bl a:

- Elendige og utdaterte "tilbud"
- Manglende chip
- Håpløs concierge service
etc

Dvs at hele SAS EB AmEx Platinum-produktet ikke holder hva det lover.

Jeg er med på et brev, men synes vi skal ta opp flere ting en bare 2-4-1 og *A, bl a:

- Elendige og utdaterte "tilbud"
- Manglende chip
- Håpløs concierge service
etc

Dvs at hele SAS EB AmEx Platinum-produktet ikke holder hva det lover.

Dette er forskjellige tema og ikke noe som styres av SAS, så må holdes separat fra *A partnere og CT diskusjonen

Jeg også er mer enn gjerne med på brev.

Manglende CT på *A blir nok grunnen til at jeg sier opp dette kortet senere i høst, om ingenting skjer.

Ble oppringt av kundeservice nå, feilen er identifisert og de ekstra bonuspoengene vil komme ved neste ordinære overføring/faktura.

Dette er forskjellige tema og ikke noe som styres av SAS, så må holdes separat fra *A partnere og CT diskusjonen

Enig med Someone her. Dette blir et brev som bare omhandler CT og *A bruk i tilfelle SK ikke har ledig.

Jeg ligger for tiden i bassenget i Frankrike, men kan sikkert skrive et utkast når jeg er hjemme til uken. Folk får bare melde sin interesse eller komme med andre forslag.

Jeg er med på dette! Har en CT liggende som sannsynligvis går ut pga en kombinasjon av dårlig planlegging og manglende muligheter dit jeg ønsker reise, og fikk nylig en ny CT som jeg håper jeg får brukt til SFO til våren...

Ligger ikke uten 1 eneste SK-bonusbillett til SFO :( Jeg er også med på dette, men har dessverre ikke tid til å forfatte selve brevet.

FLott at LNv22 skriver brevet :)

Thomas

Jeg vil gjerne underskrive på brevet. Har allerede sendt en epost om bla. pris/CT/travel privilegies etc etc!

Jeg er også med. Ganske sikker på at jeg fikk booket den siste CT på *A

Status
Not open for further replies.
Back