Eriksan
ScanFlyer Gold
Re: American Express og Eurobonus med co-branded kort i Norge
Ringte kundeservice igår og ble ringt opp igjen etter de hadde sjekket det opp. Han bekreftet at jeg kun hadde fått standard platinum opptjening på alle transaksjoner og han hadde tatt det opp med avdelingslederen, de skulle undersøke hva som var feil og om flere var rammet av dette. Jeg antydet at flere opplever manglende ekstrapoeng.
Han trodde de manglende poengene først ville komme på neste faktura i september, jeg sa at jeg gjerne ville ha en tilbakemelding når de hadde rettet opp i det.
Ringte kundeservice igår og ble ringt opp igjen etter de hadde sjekket det opp. Han bekreftet at jeg kun hadde fått standard platinum opptjening på alle transaksjoner og han hadde tatt det opp med avdelingslederen, de skulle undersøke hva som var feil og om flere var rammet av dette. Jeg antydet at flere opplever manglende ekstrapoeng.
Han trodde de manglende poengene først ville komme på neste faktura i september, jeg sa at jeg gjerne ville ha en tilbakemelding når de hadde rettet opp i det.