American Express og Eurobonus med co-branded kort i Norge (DNB-versjon ut 2018)

Status
Not open for further replies.
Re: American Express og Eurobonus med co-branded kort i Norge

Passer meg bra. Skal til Singapore, København og New York i Juli. Så nå vet jeg (igjen) hvilket kort jeg skal bruke. Synd det ikke var samme tilbudet i påsken for den mnd fikk jeg hele 14300 poeng for bruk av kortet.
CT i boks. Så å har jeg to CT å bruke men ikke nok poeng til der jeg vil reise :cry:

God flyvende sommer folkens.

Fikk nettopp ny CT. Post om dere får/ikke får bruke andre alliansemedlemmer ved bestilling til SK-destinasjoner.

Det gjelder bare platinum?

Nei. Faktisk alle tre kort og enda mere spennende får classic samme poeng tillegg som platinum, dvs dobbelt så mange poeng i det tilfellet, mens platinum får bare 50% ekstra.. Syns det er litt rart...

Pefekt! Er i USA 27 juni - 14 juli. Blir til å kjøpe iPad og iPhone 5 til noen av vennene mine, så får jeg gamble vekk resten av kreditten min i Las Vegas siste helgen! :D

American Express og Eurobonus med co-branded kort i Norge

Hm, betaler en i butikk eller på nett om en bruker "collect at store" på apple i USA.

Fikk nettopp ny CT. Post om dere får/ikke får bruke andre alliansemedlemmer ved bestilling til SK-destinasjoner.

Har ikke vært noen problemer for meg, og veldig fleksible ift. regeln at det kun skal gjelde om SAS er fullt. Det har vært i prinsipp fritt valg de to bookinger jeg gjort. Seneste for 2uker siden.

/B

American Express og Eurobonus med co-branded kort i Norge

Har du snakket med svensker eller nordmenn når de har vært føeksible med flyselskap?

Har ikke vært noen problemer for meg, og veldig fleksible ift. regeln at det kun skal gjelde om SAS er fullt. Det har vært i prinsipp fritt valg de to bookinger jeg gjort. Seneste for 2uker siden.

/B

Jeg bestilte for under en uke siden og fikk også booke *A partner til SK destinasjon uten noen problemer (bortsatt fra fueltillegget da :/).

Hei,
Booket nylig CT med Lufthansa til NY i august i C.
Ingen problemer med det, norsk betjening på tlf.

Hei,
Booket nylig CT med Lufthansa til NY i august i C.
Ingen problemer med det, norsk betjening på tlf.

Hvor mye ble det i skatter, avgifter og drivstofftillegg?

Dette er sikkert svart på 100 ganger før, men er det kalenderår eller 12 måneder fra jeg får kortet som gjelder for CT?

Status
Not open for further replies.
Back