Valid on SAS as first choice for up to 2 passengers (if no SAS flights available on the required dates, check with STAR)
Sist jeg sjekket de norske betingelsene sto det noe i stil med at CT gjelder omtrent som en ekstra bonus-billett, dvs man betaler for 1 men får 2 st.Opp til to passasjerer? Kan jeg reise alene og få 50% poengrabatt?
Noen som veit om opptjening på norsk innenriks vil bety at man får kortpoeng av de pengene man bruker på flybilletter innenriks? Har jo vært unntatt til nå med begrunnelse i loven, så er jo veldig logisk hvis det blir gjeldende. Men ikke endret på sas.no enda.
Noen som veit om opptjening på norsk innenriks vil bety at man får kortpoeng av de pengene man bruker på flybilletter innenriks? Har jo vært unntatt til nå med begrunnelse i loven.
Gammelt nytt, men da er siden ute:
https://www.americanexpress.no/saseurobonus/medlemstilbud/tilbud/?offerid=4908
Som innehaver av det ekslusive platinum kortet får man da 29kr i rabatt på SAS lounge.
Etter å ha søkt 3 ganger på SAS MC, med dertilhørende 3 avslag, så prøvde jeg lykken hos Amex. Fikk innvilget søknaden på første forsøk. I forrige uke dumpet mitt nye Amex SAS Classic kort ned i postkassaLet the fun begin!
Etter å ha søkt 3 ganger på SAS MC, med dertilhørende 3 avslag, så prøvde jeg lykken hos Amex.
Jøss, det har ikke vært spesielt høye krav til SAS MC. Så det høres helt klart merkelig ut, spesielt om du er EBG også.
Tror det er SEB Kort som utsteder både EB MC og Choice MC, så det er mulig de synes du har nok kreditt hos de.