+1
Fjernes muligheten for *A blir det nok skrotet..
Til de siste innleggene:
Er det noen som helst signaler fra SAS/EB/Am.Ex. om at CT i seg selv og/eller mulighet for *A partner på CT skal forsvinne? Eller er dette bare enda flere innlegg med fjas som er hentet ut fra løse luften?
Hva var for øvrig formålet med dialogen opprettet av businessclass.se?
Vet noen om det er mulig å få det tradisjonelle gullkortet på siden, selv om man har AMEX EBG? Takk!!
Jeg sa opp kortet i januar. Produktet var spennende da det blir introdusert, men oppfølgingen og utviklingen har uteblitt:
-Chip ble lovet, men kom aldri.
-Eksklusive deals (hoteller etc.) er bortimot fraværende.
-Ingen lounge-tilgang med PP uten å måtte betale.
-Svak nettbankløsning.
-Award-tilgjengeligheten stuper, særlig der den er mye verdt (C/long haul), uten at AmEx/DNB synes å bry seg om det.
-Uklare signaler om når CT kan brukes på annet enn SAS-flygninger.
-EB-opptjeningen i det lange løp kun marginalt bedre enn det man klarer med Trumf-visa-kortet.
Skulle nesten ønske BA kunne komme med Visa med CT, slik som i Sverige. Kanskje DNB ville prioritere å utvikle produktet da?
Hadde vært ennå bedre hvis AMEX etablerte seg på riktig i Norge, i stedet for at Norges mest udugelige møkkabank får fortsette å ødelegge AMEX sitt varemerke slik de gjør idag.Skulle nesten ønske BA kunne komme med Visa med CT, slik som i Sverige. Kanskje DNB ville prioritere å utvikle produktet da?
Hvor vanskelig skal det være å få fatt i et Platinum/Premium?
Jeg har pr idag det "dårligste" - altså classic. Jeg har søkt på de to andre, men har fått avslag også når jeg har sendt inn lønnsdokumentasjon.
Tjener omlag 470-480.000, kan komme oppmot en halv million, men jeg er kun 20 år. Er det alderen det står på? Er det noen forskjell på 20, 21, 22? Fyller 21 om ikke lenge, kan det være noe vits å prøve å søke igjen?
Det ble avslag grunnet en "helhetsvurdering"
Har plettfri betalingshistorikk, ikke utsatt så mye som èn krone siden jeg fikk kortet. Usikker på hvor mye penger jeg har omsatt siden jeg fikk det i november(?), men jeg har vel klart å opparbeide meg ca 10.000 eb-poeng.
Har jo kun 10% opptjening på dette kortet, og heller ingen mulighet for companion ticket. Ganske sikker på jeg skulle klart CT med begge de to andre..
Jeg ringe å spurte om alder for 1 år siden. Fikk beskjed om at det ikke var vits å søke vist jeg ikke hadde fyllt 26....
Jøss, er det såpass sære? Hm.. De har fortalt meg at økonomi eller alder ikke er endelig, men at de tar en helhetsvurdering.
Har Diners Club noen aldersgrense, da? Jeg fikk Diners Club uten noe spørsmål. Sendte kun inn lønn, også dukka det opp i posten uten at jeg visste jeg hadde fått det innvilga engang.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.