Re: American Express og Eurobonus med co-branded kort i Norge
En liten oppdatering på denne. Etter å ha å diskutere med EBG supporten og gitt opp tok jeg saken videre til Customer Relations. Da løste det seg og jeg fikk plasser på den tidligere avgangen LHR - CPH. Skatter avgifter kom på 768 per pers. Ser ut til at jeg var heldig ref. innlegg om at det skal bli slutt på Companion Ticket på *A....
Dette har nok med O&D å gjøre. Du sjekker tilgjengeligheten LHR-CPH og det stemmer at det er ledig P-cl (eco extra award) point to point, men reisen din er SFO-CPH via LHR og da blir tilgjengeligheten LHR-CPH en annen.
En av betingelsene til CT er at hele reisen må være i samme serviceklasse, det var ikke noe problem å booke UA I-cl (biz award) i kombinasjon med SK P-cl (eco extra award)?
Hva kom skatter og avgifter på? Tenkte på YQ/fuel surcharge på UA som det er rapporter på at ikke blir belastet på EB-bookinger. At skattene på LHR er høye er en annen sak, dog mindre ved transfer.
En liten oppdatering på denne. Etter å ha å diskutere med EBG supporten og gitt opp tok jeg saken videre til Customer Relations. Da løste det seg og jeg fikk plasser på den tidligere avgangen LHR - CPH. Skatter avgifter kom på 768 per pers. Ser ut til at jeg var heldig ref. innlegg om at det skal bli slutt på Companion Ticket på *A....