Får snart min fyrste CT, og må jo prøve andre *A-selskap sidan det ikkje akkurat er flust av SAAS-seter:
Destinasjonen må vel vere ein SAS-destinasjon. Men er det nokon som veit/har erfart om det går å booke f.eks. OSL-FRA-LAX/SEA-SFO?
Verken LAX eller SEA er vel SAS-destinasjoner, så det burde ikke gå nei.
Jeg er på jakt etter en ny seng av høyere kvalitet. Regner med at dette vil koste et sted mellom 30 000 og 50 000.
Tar gjerne i mot tips til møbelforretninger som godtar AmEx...
Jeg er på jakt etter en ny seng av høyere kvalitet. Regner med at dette vil koste et sted mellom 30 000 og 50 000.
Stod det ikke et sted at Bohus på Skøyen tar Amex? Bohus litt kjipt, tror de har de svenske sengene "Carpe Diem" som kan anbefales (om du ikke skal ha harry-svensk med rutemønster da).
Hva tror folk her inne:
Siden SAS har begynt å akseptere bookinger med *A selskaper på CT hvis de ikke har ledig selv, vil de også akseptere en flyvning til JFK?
Har lyst på en tur til USA i August og fant plasser med utreise LOT (Dreamliner i C) og retur SAS i C. Men LOT lander på JFK og er det da ansett som "samme destinasjon"??
Hva defineres egentlig som "upgrade"? Om hotellet eks tilbyr de tre kategoriene: DeLux-rom, DeLux-rom med utsikt og JrSuite, vil da en upgrade fra DeLux være til "med utsikt" eller blir upgrade til JrSuite?
Et siste spørsmål. Jeg skal reise sammen med flere andre og har tenkt å booke flere rom på samme hotell. Vil jeg kunne få AmEx-rate på fler enn ett rom? Jeg kommer selv til å være med på reisen, men i reisefølget er det trolig bare et AmEx-Plat kort, og muligens bare et AmEx kort i det hele. Vil hotellet muliggjøre eks upgrade av flere rom, eller kommer de til å nekte meg oppgradering av flere enn ett rom ved innsjekk?
Fikk faktisk booket CT t/r NYC i business med SAS i juli, via CPH med SK901 kveld ut og SK908 direkte hjem![]()