Re: American Express og Eurobonus med co-branded kort i Norge
Noen som har fått StopService+ utstedt i det siste? Jeg bestillte 1. juli, og har enda ikke sett noe. Fikk en "Bekreftelse" 10. juli på at det var på vei...
Jeg kan også bekrefte mye tull med nettbanken. Jeg får logget inn, men kan ikke få opp transaksjonsoversikt for mitt EB Plat kort. For green card får jeg opp transaksjonsoversikten, så det er ikke noe galt med nettleser / plugin. Sente klage til AmEx, og fikk transaksjonsoversikt tilsendt som pdf, men virket ikke som de tenkte å gjøre noe ytterligere. Jeg fikk oppfølglingsspørsmål som om "er du sikkker på at det har vært noen transaksjoner i det siste" (I eposten hadde vedkommende som sagt sendt ved pdf'en, og den var en tettskreven A4 side...)
Det jeg virkelig savner fra AmEx i norge er mer velvilje til å løse problemer, og bedre oppfølging når noen melder avvik til kundeservice. Min opplevelse er at kundeservice for det meste skylder på andre sammarbeidspartnere, og henviser folk videre for å få løst problemene, istedenfor at kundeservice ringer rundt for å løse problemet for kunden. Det er heller ingen oppfølging fra kundeservice i etterkant av et problem for å høre om det ble løst og kunden er fornøyd.
At det er sånn for mitt NAF Mastercard er helt greit, det er et billigkort jeg kun bruker fordi det gir gode rabatter på bensin. At kundeservice for et premiumkort, som reklamerer med mange fordeler, ikke klarer å følge opp kundene bedre er meget dårlig.