Er det flere enn meg som sliter med dårlig laminering på kortet? Har begynt å gå opp i hjørnene og er ikke lenge til det kommer til å ligne på en dårlig laget fake-skole-ID og jeg vil trenge et nytt kort
Regner med at dette er INNEN utgangen av året og at det nå er fritt frem?
Ganske bemerkelsesverdig at det innenfor flybransjen og deres bonusprgrammer er så mye unøyaktigheter, slurv og tilfeldigheter ute og går. Hvem er det de har satt i arbeid egentlig? Finnes det noen kontrollorganer som ser over programmer, ordninger etc. før det publiseres?
Er det flere enn meg som sliter med dårlig laminering på kortet? Har begynt å gå opp i hjørnene og er ikke lenge til det kommer til å ligne på en dårlig laget fake-skole-ID og jeg vil trenge et nytt kort
Merkelig, for mine andre DnB kort er svært holdbare og har ikke opplevd noe problemer med dem
Enig i at det har vært mye rot. Jeg har forlengst brukt over 100k på kortet, må jeg be om CT, eller kommer det automatisk?
Det kommer....
Etterhvert....
Kanskje....
Hvis du er heldig....
Og maser.....
Og maser...
Og er heldig....
Ogsåvidere... ;P
Det kommer....
Etterhvert....
Kanskje....
Hvis du er heldig....
Og maser.....
Og maser...
Og er heldig....
Ogsåvidere... ;P
Noen som har betalt med AmEx i en møbelbutikk i Oslo-området? Det begynner å bli tide på å kjøpe en ny seng, og tenkte jeg skulle score noen kjappe bonuspoeng.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.