FlyingDutchman
ScanFlyer Silver
Har også ringt og reservert mot nytt kort. De prøvde ikke å overtale meg å bli engang. Virker som de har skjønt at de nye betingelser er lite attraktive.
De prøvde ikke å overtale meg å bli engang. Virker som de har skjønt at de nye betingelser er lite attraktive.
De har jo få incentiver ved å forsøke på det, snarere tvert i mot, siden det jo i praksis blir en konkurrent som tar over, når nå DnB mister det til Amex selv
Normalt vil slike refusjoner havne på den gamle "kontoen" din (selv om kortet har gått ut), sjekk med DNBKom til å tenke på noe... Hvis jeg har bestilt en flyreise med mitt gamle SAS Amex-kort og avbestiller denne reisen i f.eks. mars neste år. Hvordan blir da billetten refundert, med tanke på at Amex-kortet ikke lenger eksisterer? :drunk:
Trodde dette kortet ikke skulle virke etter 31/12 men klarte bruke det denne uken
Er dette nytt? Platinum kunder har naa adgang til OSL premium lounge (eller OSL lounge naar Premium er stengt). Kortet gir ogsaa adgang til North Sea Lounge i Stavanger. Kun fast track mangler da.
https://www.americanexpress.com/no/fordeler/platinum/flyplasslounger.html
Husk at dette vel er for det "ekte" AMEX Platinum kortet som er et rent AMEX kort, og ikke SAS AMEX kortet
Dette kortet koster jo 6600kr i året. Da skal du reise mye for å forsvare kostnaden for loungetilgang....