Én liten nyanse som virker positiv er dog:
"Outbound and inbound travel must be taken before the expiry date of the voucher, which is current calender year + 12 months."
Her han man tydeligvis myket opp utløpstidsreglene i forhold til dagens ett år fra utstedelsesdato(?).
Fikk nettop svar på min mail:
"Vi vil komme tilbake til deg angående nye villkår i forhold til Companion Ticket.
De nye villkårene er ikke helt klare enda.
Du hører fra oss i løpet av neste uke."
Da nærmer det seg. I alle fall en bekreftelse på at det kommer nye vil(l)kår..., håper ikke at det er ville kår de kommer med...
Fick hem C.T idag.
Inga nya regler i det brevet i alla fall, utan det står fortfarande SAS-metal till SAS-destinationer osv..
Nydelig. Da venter jeg med min Companion bestilling til neste uke
Ser ut som det blir en t/r med Thai til Bali på First
Alle som tror de kan reise alene og kun bli belastet halvparten av poengene blir nok skuffet. Slik jeg leser det er det et absolutt krav at 2-for-1 gjelder kun når en booker for to stykker samtidig, som det står "Valid for 2 passengers in a booking".
Se post #1380. De lovet å formidle de nye reglene ila. denne uken.
Forsøkte i dag å booke CT i mars til NYC, ikke ledig med SK, og forhørte meg derfor om andre alliansepartnere. Herren på den andre enden virket velinformert om evt regelendringer og sa direkte at dette kun ville gjelde fra og med CT opptjent i 2014.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.