Har inte SAS Amex kunder i Norge chip/PIN på kortet??
Det låter väldigt "old school"...
Chip/PIN på mitt svenska SAS/Amex kort har jag haft i ungefär 2 år nu...sedan jag blev medlem.
...
N N
Jeg er åpen for innspill angående hvordan brevet sendes (ett med mange underskrifter eller andre løsninger)..
Kan godt ta i mot navn på PM for å legge til brevet om dere ønsker det. Bare vi blir enige!
Veldig bra. Et par ting til:
- Travel Privileges burde erstattes med den amerikanske version: American Express Fine Hotels & Resorts. Enklere å administrere for AMex i Scandinavia og større fordeler for alle kunder. Win / win.
- Priority pass er verdiløss. Det ble først solgt som lounge tilgangene var inkludert noe som var ikke det. Priority pass kort er inkludert, men ikke tilgangene. Latterlig og derfor verdiløst for folk flest.
Jeg ser ikke helt at et brev må påføres "ekte" signaturer for at det skal være troverdig. Løsningen med fullt navn på PM burde holde, så får Ph34r påføre alle navnene nederst på brevet. Dette er trolig det enkleste for alle forum-brukerne og en fullgod løsning.
Enig her. Tenkte at fulle navn gjør brevet troverdig nok. Tar i mot navn på PM om ikke andre har innvendinger eller andre forslag til hvordan vi skal sende dette.
Enig her. Tenkte at fulle navn gjør brevet troverdig nok. Tar i mot navn på PM om ikke andre har innvendinger eller andre forslag til hvordan vi skal sende dette.
Hei, prøver å bla meg gjennom 52 sider med info om dette kortet, men er det noen som har svar på mine spørsmål om Companion ticket:
- fikk companion ticket i juni 2013. Vil reise juli 2014, men companion ticket er bare gyldig i 12 måneder fra datoen man fikk tilbudet (dvs juni 2013). Kan dette forlenges?
- Må man reise tur/retur samme destinasjon? Dvs er ikke OJ tillatt?
- Må det være SK tur/retur? Har hørt om noen som har fått lov å bruke LH.
Noen som har tips på "snille folk" som kan gjøre unntak fra dette? Eller er det bare å følge reglene?
Takk for hjelpen!![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.