Re: American Express og Eurobonus med co-branded kort i Norge
Mine nye hoffleverandører Jernia Vinderen og ICA Vinderen tar heldigvis AmEx
Mine nye hoffleverandører Jernia Vinderen og ICA Vinderen tar heldigvis AmEx

Da var jeg fått min companion ticket i posten. Tok ca 5 uker fra grensen ble nådd til den dumpet i postkassen. Så da får man begynne å tenke på destinasjon![]()
Gikk dette uten at du måtte be om den?
Fikk min igår også. Trengte ikke mase. Ser ut til at de har greit system for å sende det ut nå.
Gikk dette uten at du måtte be om den?
Noen med erfaring når det vil overføres til SAS EB?
Jeg betalte faktura på over 100K for over en måned siden men har ennå ikke sett snurten av hverken poeng eller companion ticket. Poengene står oppført på faktura fra Amex, så de er registert der, men ikke på EB kontoen. Noen med erfaring når det vil overføres til SAS EB? Og kommer companion ticket ca 3 uker etter dette igjen?
Du kan betale regninger i nettbanken til TrumfVisa, men det gir ikke Trumf-bonus.
Jeg passerer 100K nå, og skal da vel få en companion ticket etter hvert. jeg leste litt emn fant ingen detaljer rundt dette. Er det sånn da at de matcher enhver bonusbillett jeg tar ut. slik at om jeg tar ut en Business billett til Tokyo så "dekker" de en business billett til Tokyo for kona ?
Hei
Hvor lett (eller hvor vanskelig) vil det være å finne to ledige billetter på business class fra Køben til Bangkok i løpet av 2012 slik at jeg eventuelt kan få brukt min companion ticket? Vil det være omtrent umulig eller er det lett bare man er litt fleksibel?