• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

American Airlines søker konkursbeskyttelse og går inn i Ch11

Re: American Airlines søker konkursbeskyttelse og går inn i Ch11

Ser at Embraer i siste kvartal har valgt å ta et tap/nedskriving på ca 2mrd kroner i forbindelse med AA sin inntreden i Chapter 11. Dette skyldes diverse leasing forpliktelser, lån, verdi av ERJ-145 hos American Eagle
 
Re: American Airlines søker konkursbeskyttelse og går inn i Ch11

Og American fortsetter å slakte slanke American Eagle ...

http://www.krgv.com/news/american-air-signs-deal-to-outsource-some-flying-227207

American Airlines has agreed to outsource some of its regional flying to SkyWest Inc., part of American's plan to cut costs while it's under bankruptcy protection.

SkyWest will handle some flying currently performed by American Eagle, American's regional affiliate, in Los Angeles and Dallas. SkyWest's shares rose almost 5 percent in Wednesday trading.

The president of the Eagle pilots' union called it "a bad day for all of us" and a betrayal by parent company AMR Corp.
 
Re: American Airlines søker konkursbeskyttelse og går inn i Ch11

Og American fortsetter å slakte slanke American Eagle ...

Og dette betyr vel ytterligere nedskalering av Eagle: Republic bestiller 47 E175 (+ 47 opsjoner) som skal opereres på vegne av AA/Eagle. Maskinene vil få to klasser og 76 seter og første skal leveres allerede om et halvt års tid

http://www.embraer.com/en-US/Impren...-de-USD-4-bilhoes-para-ate-94-jatos-E175.aspx

175_AA.jpg
 
Back
Top