• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Ambisiøs undersøkelse fra SAS (Braathens)

litt-amatør

ScanFlyer Gold
Medlem
Ambisiøs undersøkelse fra SAS (Braathens)

Sikkert flere som har mottatt denne mailen. Må si det tok lang tid å være med, men jeg vil bli med. Har et par ting å si om servicekonseptene deres. :old Greit også å kunne hoppe ut og inn av den og ikke måtte svare på alt på en gang. Dog tror jeg ikke at jeg vinner noen premie...:p

SAS Braathens deltar i en undersøkelse med formål å avdekke ønsker og forventninger man har til sitt flyselskap og servicen flyselskapet leverer.

Undersøkelsen er anonym og gjennomføres av analyseinstituttet GfK Danmark. Det tar 30-40 minutter å fylle ut skjemaet, og du kan logge deg på og av underveis. Som takk for hjelpen, deltar du i trekningen av 2 x 2 flybilletter tur/retur Paris, samt 75 cd-gavekort.

Hvis du har reist med fly i løpet av de siste 12 måneder og ønsker å delta, kan du klikke på linken under for å komme direkte til undersøkelsen.

Re: Ambisiøs undersøkelse fra SAS (Braathens)

Å, ja, jeg elsker å svare på spørreundersøkelser. Spesielt når man kan vinne premier. Og spesielt når man kan snakke om fly! Så fint om du får med linken, takk ^_^

Back