Default Allerede onsdag:-)

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris. Kaffe og forum før turen går opp til toppen av byen…men til en av naboene denne gangen - heldags ledermøte ute av eget hus. Nytt kvartal er det også - satser på at det finnes nok av dager som kan nytes i siste kvartal også:-)

Morn fra RE11 retning Elvebyen... Hverdagen tilbake, og selv om Vy spanderer både kaffe og bakevarer på Narvesen så når det ikke helt opp til samme konsept langs Gardasjøens bredder.

• Like
Reactions: EB
God morgen de kontoret. Tøff økt i gymmet som skal balansere for raclett-kos på hytta i kveld. Nå er det en ganske tett dag med arabiske og greske Teams møter før det bærer opp på fjellet. Jeg falt for presset fra husstanden og er med på hytte-kontor resten av høstferien.

Goodmorgen her denne dejlige onsdag. Midten af ugen er nu i gang, og der er kaffe i koppen. Morgenmaden består her til morgen af kanelbulla, og kaffe i koppen, alt imens klokken er 7.47. God dag der ude til alle <3

God morgen fra Grønland. Sjekker nyheter og forum mens kona gjør seg klar til arbeidsdagen. Samreise til Groruddalen i dag. Litt roligere på kontoret i høstferieuka, kun ett Teamsmøte på agendaen i dag. Ha en finfin onsdag🙂

God morgen fra Milano. Hjem med SAS fra MXP i dag. Om ikke annet, første flight i economy og ikke «Go» på mange år. Ha en fin dag.

God dag fra Oslo. Fridag det får da funke. Etter å ha jobba gjennom helga og mandag og i går kan jeg nok ta fri i dag. Ikke bare er det businessklasse hos SAS som gjeninnføres, det nye Stortinget har sin første "skoledag".Aldersspennet er alt fra folk født i 2006 til 1960 (Støre er faktisk eldstemann som er valgt inn, men møter jo ikke som representant all den tid han er statsminister). Skulle man bli lei av jobben er man dessverre bundet i en fireårskontrakt om du ikke får deg toppjobb i NATO/FN, blir alvorlig syk eller dør.
Obs jeg tok visst feil - eldstemann er faktisk Morten Kolbjørnsen fra FrP, Hedmark.

God morgen fra R14. Småtustete vær om dagen. Er ikke noen utprega høstfyr. Ikke vinterfyr heller, egentlig. Eller tidlig vårfyr heller, når sant skal sies. 😀

Elefanten tror det har begynt å dryppe "gammelgubbium" inn i hypofysen min, at jeg burde legges inn og at det burde utskrives endelig utbytte før AmEx regninga kommer.

Nå straks bortekontoret. Ha en ekstra best onsdag!

God morgen fra Kongsberg. Jeg ble løslatt i går fra sykehuset og det var helt himmelsk å sove i egen seng etter en uke i sykehusseng. Formen er bedre også heldigvis og kuren jeg har gått på (pga høye nyreverdier) er nå ferdig. Den hadde en del bivirkninger, så det blir godt å slippe unna dem. Får bruke dagen på å rydde opp i litt småting som har blitt liggende, som f. eks avbestilling av en bonusreise til kona. Det har vist seg helt umulig å få kansellert den selv om gebyr er trukket og avgiftene er returnert, så ligger den der ennå og poengene er heller ikke tilbakeført. Får vel prøve å kontakte kundeservice..

Last edited:
God dag fra Tananger,

Bevilget meg "gjemmekontor" i dag. Min bedre halvdel må ha litt assistanse med transport i ettermiddag til å sjekke opp en ankel som ikke er hundre %.
Greit å få dette gjort før neste tur til "Uniten" mandag over helgen.
I kveld møte på Airport Hotellet på Sola i LMS(Luft Militært Samfunn). Interessant droneforedrag står på agendaen 18.30.
Det skulle være rimelig tidsaktuelt. Møtet er åpent for alle !

Ha en fin dag.

Hallois .... Ingen stor dag i vestsørøst, men kaffen er god og NRK P1+ er god og beroligende å ha på i bakgrunnen .. Med den bedre haldel ute av spill og vår faste pleierske sykmeldt, lastes det opp på de (brede) MOW'ske skuldre. Kunne godt fått litt avlastning, men det skjer ikke i dag ...

Tikket imidlertid inn en spennende musikkutgivelse via email på morran, så den ser jeg fem til å sjekke ut. Andy er hovedmannen i Camel, og har droppet flere sanger i det stille på Bandcamp i det siste. Noen tolker det som at det er hans måte å si farvel på, for helsa hans har vært svært dårlig de siste årene. Glad jeg fikk se Camel i Tyskland i 2018 ..

Vel, nok død og fordervelse. Vi smeller til med et bilde tatt på denne dagen for nøyaktig 20 år siden under en kort mellomlanding på vei fra Helsinki til Wien. :)

P9300009.webp

Back