Alle er velkommne ombord

Status
Not open for further replies.
Voffser, elefanter, elger, giraffer og flodhester (and the occasional Koala Bear) er velkomne om bord, så lenge de oppfører seg og ikke tar for mye plass.

Husker en gang Ground Services mumlet noe om "animals are not permitted in SAS Business" og "Cages for Cargo hold",
da fant vi ut at SAS ikke var noe for oss og ringte Chapman Freeborn. – frOde

mup.jpg

Næemmenæææææ... det ser jo ut som oss på tur til Bora Bora eller dalstrøka deromkring.

Antar du er han med den gule hatten litt til høyre i bakgrunnen! ( man ser blikket ! ( hvorfor er jeg er, hvor er rockestjerne loungen, hvem er alle disse uvaskede menneskene))

:colgate::colgate::colgate:

Antar du er han med den gule hatten litt til høyre i bakgrunnen! ( man ser blikket ! ( hvorfor er jeg er, hvor er rockestjerne loungen, hvem er alle disse uvaskede menneskene))

:colgate::colgate::colgate:

Egentlig er jeg vel "Kermit" i flokken, selv om elefanten mener jeg er han helt til venstre.

Egentlig er jeg vel "Kermit" i flokken, selv om elefanten mener jeg er han helt til venstre.
Jeg vil jo heller påstå at du er litt mer han kisen fremme til høyre. Litt sånn casual klesstil, store øyne og litt sånn dagenderpå sveis. Evt han litt distré helt ute på høyre flanke[emoji6]

Status
Not open for further replies.
Back