Airline Manager

Gjør oppmerksom på at alle flyselskap som har vært inaktive en måned fra 2.mai, blir slettet 2.juni, skrive AM på nyhets-siden sin.

Så om dere ikke har spilt siden påske f.eks, så brenner nå et blått lys for selskapet.

Var heldig da jeg har latt være å spille en periode, og logget meg inn forrige uke, bare for å aktivisere selskapet igjen. Så nå er Fellowship Airlines igjen lufta, i litt slanket utgave foreløpig.

Merkelig... Når jeg logget på nå, så var plutselig ALLE rutene mine (132) startet automatisk, uten at jeg hadde tjent noe, solgt noen flere måltider, eller flere pax. Merkelig..! Og det er jeg sikker på, for jeg var sist på for 2 dager siden, og Concorden min bruker 3 1/2 time på én tur, og den var i lufta nå...

Vel, de gjør oppdateringer nå, så håper det er skylden! Ellers håper jeg på mulighet for allianser, og mulighet for forskjellige klasser ombord på flyene, samt bestemme billettpriser selv... Me får sjå! :up:

hehe.. håper det gikk bra, så at det var maintenance i går kveld, ja...
Forøvrig går Xibit veldig godt, vi tjener jo inn nærmere 150 mill hver dag så nå begynner det å bli gøy og lett :D a380 annenhver dag er jo kjekt for inntjening!

Flåten er ellers ganske lite endret men den ser altså slik ut nå

17 x a380

1 x concorde

7 x 787-8

1 x MD-11

7 x 747-4ER

7 x 767-200

og aksjekurs på $80,62 (aka 36 120nde plass)

Flere aksjonærer har gått ut av selskapet, hvilket vil si at det er nesten 300 000 stocks i selskapet, så de som vil, kan investere nå, for snart blir det flere dollar i kurs opp hver dag ;)

ser nå hva som har vært av oppdateringer tror jeg... Tre nye achivements er lagt til:
200 Boeings i flåten, og 200 tupolever og 200 airbuser... Nye mål folkens!

Okey investorer, på tide å selge seg ut av fullguffe airlines. Vi kommer til å selge samtlige 401 A380 i løpet av neste uke, så ta en pause til over sommeren.

Dette gjelder følgende:
Bizflyers
Flystyrt
Maxmekker
Lech
Axbo
GH International

Takk for samarbeidet, håper dere tjente gode penger :) Vet i alle fall at Bizflyer kan smile hele veien til banken :)

Kjøpte meg opp til 200 000 stocks i Xibit, og 10 000 i Bizflyers! Satser mer etter hvert i Biz hvis det går bra! :up:

Jeg setter igang ruter daglig for å oppå diverse ting, men nå som jeg har stockrate på 101,80 så begynner jeg å føle meg komfortabel, og ting blir selvsagt mindre gøy. logger bare inn, setter igang alle ruter, kjøper meg en a380 og lukker det igjen og venter til neste dag, hehe. må få bli kvitt mine mid-haul 767-200, gitt - de bruker jo bare 7 timer.
Vi har vel 23 a380 nå

Jeg setter igang ruter daglig for å oppå diverse ting, men nå som jeg har stockrate på 101,80 så begynner jeg å føle meg komfortabel, og ting blir selvsagt mindre gøy. logger bare inn, setter igang alle ruter, kjøper meg en a380 og lukker det igjen og venter til neste dag, hehe. må få bli kvitt mine mid-haul 767-200, gitt - de bruker jo bare 7 timer.
Vi har vel 23 a380 nå

Det skulle gått an å selge brukte innad på scanair, jeg har 1700 x A380....

da var a380 nr 25 inne i flåten og satt i rute. Vi ligger nå på ca 107,6 i stockrate, og vi vil ta en liten uke sommerferie før vi går igang med rutene igjen - dette skyldes ingen strøm dit jeg skal.. Jeg regner med at verdien kommer til å synke, så vær forberedt på at du kan "tape" penger. hvis du er lur nå, så selger du deg ut nå, også sier jeg ifra når jeg begynenr igjen slik at du får en liten ny gevinst der også ;) Xibit og ut!

Og AM har nå hørt på oss, følgende står å lese: Max allowed amount of routes now changed to 500 - (600 with pax bonus)

:up:

Burde vert en mulighet til å kjøpe merr catering enn 55000
Selger jo unna 200 000 hver morgen når eg starter opp rutene igjen
600 ruter nås altfor fort

Xibit nede i 108,42 - og vi lar VÆR å starte rutene nå kun for dere. Dette vil gjelde i 12 timer fra nå - så den som ikke invisterer igjen innen 12 timer vil da, jah, ha et mindre utbytte av min ferie fra AM :)
-CEO Xibit Airlines

Back