På mandag reiser jeg til Russland, og det kommer neppe til å bli mye AM på meg i de 4 ukene jeg er der. Før avreise kommer jeg til å kjøpe inn Cocorde for alle pengene, noe som betyr noen hundre Concorder. Dette betyr også at aksjekursen vil hoppe i været med fort 5-600, kanskje opp mot 1000. Det varsles derfor lettjente penger på aksjer i Air Bergen i helgen. Kjøp i dag, eller i hvert fall før 12:00 i morgen, og selg igjen på mandag ettermiddag. Rundt 30% avkastning er sannsynlig. Jeg kommer ikke til å gi meg helt, men det blir svært lite aktivitet fremover.
G' Airlines kan melde om stengningsplaner, og selger blandt annet aksjebeholdning fra andre selskaper. Driften vil mest sansynlig fortsette en periode til før kroken settes på døra slik at selskapets aksjonærer ikke vil lide tap...
SVG Airlines gir seg nå.
Selg unna aksjene deres folkens. Jeg gir meg til helgen.![]()
Velkommen i den klubben.Nei, jeg sitter her og starter opp 401 ruter med A380 hver dag, og tjener penger som gress, men jeg får ikke ekspandert før jeg har 5000 pax points, og det er leeeenge til.
Og det har ingen ting med asken å gjøre, de ansatte i SVG Airlines har baller ^_^
Nei, spillet begynner rett og slett å bli kjedelig.....![]()
Ikke dårlig med tanke på at flyet var en A380...Accidently hit a cow on runway during landing. After further evaluation, the cow seems to be okay. A little shocked, but okay.