uff, detta var lett å bli hekta på ;-) men selskapet blir større og større. Har nå kjøpt inn endel dc-10-10, så i løpet av en uke eller to så er nok innkjøpene av litt større maksiner i full gang tenker jeg! Dere som har holdt på lenge, hvordan gjorde dere det tidlig i "karrieren"? kjøpte inn til et visst antall fly også bare lot kontoen fylle seg opp uten å kjøpe inn fler, eller kjøpte dere inn flere og flere fly av gangen for så å generere mere penger pr trykk?
Mitt selskap har 710 stk A380, har nok penger til å kjøpe 600 stk til. Er nr 144 på rankingen i dag, med en kurs på ca 3700.
I dag har jeg 1050 fly, av de er 11 concorde og resten A388. Nok på konto til 300 x A380, aksjekurs $4330 og 91 på rankingen. Begynner nesten å føle at jeg har "rundet" spillet.
Nå får du jo achievements for å ha 200 Boeings i flåten også.
Så å ha bare A380 i flåten er jo kjedelig
Mitt selskap heter nå Sola Airlines (Airlines, prøvde å rette , men ble feil gjort av AM)
Var forresten fin den nye måten å finne attraktive ruter på. Det sparte mye tid. Jeg pleier å skifte ut ruter som har dårligere enn 87% demand. Det tar også mye tid. Jeg gjør dette onsdag/torsdag i forbindelse med at advertisingen må fornyes.
Har gått fra å starte rutene 2 ganger pr dag til bare en gang pr dag. Burde vært mulig å starte alle rutene samtidig og ikke bare 10 og 10. Det tar jo en evighet slik!
BF:cool2
Herregud, du må jo bruke mange timer på å få startet opp alle disse rutene. Jeg har selv 201 ruter nå, og jeg synes det tar sinnsykt mye tid. Men du har kanskje fritidsproblemer?Eller dvs ikke nå lenger?:lol: