Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
uff, detta var lett å bli hekta på ;-) men selskapet blir større og større. Har nå kjøpt inn endel dc-10-10, så i løpet av en uke eller to så er nok innkjøpene av litt større maksiner i full gang tenker jeg! Dere som har holdt på lenge, hvordan gjorde dere det tidlig i "karrieren"? kjøpte inn til et visst antall fly også bare lot kontoen fylle seg opp uten å kjøpe inn fler, eller kjøpte dere inn flere og flere fly av gangen for så å generere mere penger pr trykk?
Mitt selskap har 710 stk A380, har nok penger til å kjøpe 600 stk til. Er nr 144 på rankingen i dag, med en kurs på ca 3700.
I dag har jeg 1050 fly, av de er 11 concorde og resten A388. Nok på konto til 300 x A380, aksjekurs $4330 og 91 på rankingen. Begynner nesten å føle at jeg har "rundet" spillet.
Nå får du jo achievements for å ha 200 Boeings i flåten også.
Så å ha bare A380 i flåten er jo kjedelig
Mitt selskap heter nå Sola Airlines (Airlines, prøvde å rette , men ble feil gjort av AM)
Var forresten fin den nye måten å finne attraktive ruter på. Det sparte mye tid. Jeg pleier å skifte ut ruter som har dårligere enn 87% demand. Det tar også mye tid. Jeg gjør dette onsdag/torsdag i forbindelse med at advertisingen må fornyes.
Har gått fra å starte rutene 2 ganger pr dag til bare en gang pr dag. Burde vært mulig å starte alle rutene samtidig og ikke bare 10 og 10. Det tar jo en evighet slik!
BF:cool2
Herregud, du må jo bruke mange timer på å få startet opp alle disse rutene. Jeg har selv 201 ruter nå, og jeg synes det tar sinnsykt mye tid. Men du har kanskje fritidsproblemer?Eller dvs ikke nå lenger?
![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.