Airline Manager

Høyt 80-tall på demand gir ofte 100% belegg, men ikke alltid. Med $5000/dag for billboards, så skal det bare en ekstra passasjer til pr. tur for å tjene inn hele reklameringen, og det reklamen gir mye mer enn det.

EDIT: Dette gjelder for lengre ruter, men effekten og konklusjonen er den samme på de korte rutene.

Fortiden har B767-200 en ROI på 27.08% mot DC-10-10 som 30.73%. Omtrent like dårligt med andre ord. Går du for en ER versjon, altså B767-200ER kommer du helt ned i 7.61%

(ROI rate is daily based. ROI stands for "Return On Invest")

Slik ser mitt rutenett ut akkurat nå ^_^

route_graph_in_air.php

Merker jeg er ufattelig treg med å komme i gang med sånne Facebook-spill (sånn at jeg havner langt i bakleksa), men nå er Stenseth Airlines i lufta. Aksjen er foreløpig veldig billig! ;)

Tenkte å kjøpe mange, men så følte jeg det ville bli litt mye lettere om jeg handlet inn veldig mange av dem, så jeg kjøpte 6 A318 Elite fly bare :)

Da har Holberg Airlines passert den magiske grensen med en aksjekurs på 1.00! :D
Invest folks! Jeg garanterer utbytte, for jeg har mye longhaul, så flyene går nesten 24/7 og tjener penger ;)

Eg har 3 stk A318Elite, begynte for seint til å ha nok penger til å kjøpe flere mens de var tilgjengelige

Nå kommer jeg selvsagt ikke inn, og jeg som har to ATR-72-600 som ikke er satt i drift...:headbang

Ser ut som de sliter med sidene i dag, har også problemer med å komme inn. Og når jeg først kommer inn, mangler det mye på siden....

Jeg er hekta ja, har fløyet en stund, hvor lenge husker jeg ikke :p

1 A318 ELITE.
2 B737-800.
3 B737-500.
1 DC-10-10.
2 YAK-42D.

Last edited:
Back