• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Airline Manager

Høyt 80-tall på demand gir ofte 100% belegg, men ikke alltid. Med $5000/dag for billboards, så skal det bare en ekstra passasjer til pr. tur for å tjene inn hele reklameringen, og det reklamen gir mye mer enn det.

EDIT: Dette gjelder for lengre ruter, men effekten og konklusjonen er den samme på de korte rutene.

Fortiden har B767-200 en ROI på 27.08% mot DC-10-10 som 30.73%. Omtrent like dårligt med andre ord. Går du for en ER versjon, altså B767-200ER kommer du helt ned i 7.61%

(ROI rate is daily based. ROI stands for "Return On Invest")

Slik ser mitt rutenett ut akkurat nå ^_^

route_graph_in_air.php

Merker jeg er ufattelig treg med å komme i gang med sånne Facebook-spill (sånn at jeg havner langt i bakleksa), men nå er Stenseth Airlines i lufta. Aksjen er foreløpig veldig billig! ;)

Tenkte å kjøpe mange, men så følte jeg det ville bli litt mye lettere om jeg handlet inn veldig mange av dem, så jeg kjøpte 6 A318 Elite fly bare :)

Da har Holberg Airlines passert den magiske grensen med en aksjekurs på 1.00! :D
Invest folks! Jeg garanterer utbytte, for jeg har mye longhaul, så flyene går nesten 24/7 og tjener penger ;)

Eg har 3 stk A318Elite, begynte for seint til å ha nok penger til å kjøpe flere mens de var tilgjengelige

Nå kommer jeg selvsagt ikke inn, og jeg som har to ATR-72-600 som ikke er satt i drift...:headbang

Ser ut som de sliter med sidene i dag, har også problemer med å komme inn. Og når jeg først kommer inn, mangler det mye på siden....

Jeg er hekta ja, har fløyet en stund, hvor lenge husker jeg ikke :p

1 A318 ELITE.
2 B737-800.
3 B737-500.
1 DC-10-10.
2 YAK-42D.

Last edited:
Back