Airline Manager

Dette står å lese under "News/Info" i AM:

Important info! - 2009-11-23
Apparently facebook have made some changes today, so that the code of Airline Manager will be parsed differently. They have done this without prior notice, which means that I were not able to adapt Airline Manager to these changes. You may see various system U/S on Airline Manager. Please know that I am working my best to get all these issues corrected. First i need to know just what facebook changed, and it is apparently not easy to get that information.
I hope you will still have patience with Airline Manager, as the last few days of problems must be very annoying.
We do read the board, and all errors mentioned are noted down. But as we are having greater problems with AM at the moment, we need to attend these problems first.

Again thank you for your support.
 
Da har Northern Arrow Airlines gjort en del investeringer i nye fly de siste dagene, som har resultert i en aksjekurs på $118.01.
Det er blitt investert i 4 nye A380 samt 5 A318 Elite.
Vinterprogrammet er i gang for fullt, noe som har resultert i at noen ruter har blitt droppet. Nesten alle våre 67 interkontinentale ruten har nå en demand på over 80%

Investeringene har også blitt gjort i aksjer.
Totalt er det blitt investert i 70 000 aksjer hos noen av dere her inne.

Sist men ikke minst så er den grafiske profilen blitt endret.
northernarrow.jpg
 
Da var aften og på tide å gjøre opp status.

Aksjekursen er nå $111.68

To nye fly ankom flåten i dag. En A380-800 på kvisten og en 747-400ER på ettermiddagen. Dette er nå SVG Airlines mål om å annskaffe hver dag fremover.

Flyflåten er bestående av:

A/C Type In Fleet Pax Action
B747-400 3
A380-800 5
A330-300 7
A340-300 8
B757-200 57
B787-8 46
A340-600 13
B767-200ER 39
MD11 3
A318 Elite 1
B757-300 13
A330-200 2
A340-200 52
B747-400ER 8
 

Attachments

  • route_graph_in_air.jpg
    route_graph_in_air.jpg
    20.6 KB · Views: 177
Last edited:
G' Airlines har nå for alvor begynt å vokse med en foreløpig satsning på CRJ100 for å få litt fart i selskapet. Kursen ligger nå på $0.09, hvilket burde være billig nok for de fleste som ønsker å investere.

I skrivende stund ser flåten slik ut.
1x 737-700
1x DHC8-Q300
3x CRJ100
 
MOW Airlines' nye hub i Bujumbura er en stor suksess og jeg teppebomber nå Alaska og Australia med nye ruter. maksimal reklame gjør susen og det er fullt hus og stormende jubel (i banken).
 

Attachments

  • am.jpg
    am.jpg
    20.4 KB · Views: 165
Grunnet en bug i spillet så bruker ikke flyene fuel hvis man velge å starte flightene med "Start routes"-knappen under listen over alle flightene ;)
 
I går kveld og fram til i dag tidlig brukte ikke flyene fuel. Men dette ble rettet opp i dag morges. Tipper jeg sparte 5-8 mill lbs. fuel på det. Samtidig sparte jeg jo miljøet for mye utslipp :p
 
Da har man funnet ut at på cargo fly er det ingen begrensning på rekkevidde, da man nettopp fløy en elefant fra Berlin til Bangkok, med en 737.

Aksjen i FlySpringbok Airlines ligger nå på $2.11 og flåten består av:

B737-800 5
B787-8 4
B767-200ER 1
B767-200 1
DC-8-72 1
 
FlyNorway har fått ny logo! :D
Kanskje ikke den beste og mest spennende logoen , men det går jo :)
 

Attachments

  • hfghfghf.jpg
    hfghfghf.jpg
    11.3 KB · Views: 146
Last edited:
Fellowship Airlines rundet 100 000 passajerer søndag kveld :)

Vi har fatisk funnet en meget anvendelig arvtaker til MD-81, og det er Tu-204, evt -214 m litt lengre rekkevidde. De drar inn flere penger enn MD-81 og bruker betydelig mindre fuel, størrelsen tatt i betraktning.

Vi har fått vår første skikkelige Long-haul, med an A340-200 som flyr OSL-Perth på 15 timer. En 767-200 flyr nå til en Bujumbura hvor den blir handlet av MOW Airlines :)

I dag er det den store dagen for "Keep Them Flying", med Memorial DC-7C flight OSL-JFK
retur rett før midnatt norsk tid.
Mer i det stille har samme avdeling også kjøpt inn og satt i trafikk en IL-18, den går til Moskva, men ikke som noen Memorial...

Mer i grenseland mellom våre to avdelinger er en nykjøpt DC-8-62, som avløste DC-7C på ANC

Akjsen står i 2,55 :)
 
Havana gjør seg som base for JomAir, og vi kan nå tilby 43 ruter spredt over alle verdens kontinenter. Selskapet gikk i går til innkjøp av to nye segmenter; Airbus A321 på mellomdistanseruter til Canada og Sør-Amerika, og Airbus A350 som skal brukes på ruter til Fjernøsten og Oseania. På sikt skal A330-serien handles inn, for å få dekket det skrikende behovet etter flere ruter til Europa. P.t. flyr vi her kun til Vágar, Oslo og Kangerlussaq, hvor sistnevnte egentlig ikke kvalifiserer.

route_graph_all.php


Aksjen er i skrivende stund oppe i 18,68. Kabinpersonalet har netopp hoppet opp et par lønnstrinn, så der er det bare velstand :D
 

Attachments

  • 2mq01ag.png
    2mq01ag.png
    15.6 KB · Views: 128
Her er foreløpig status for SVG Airlines.

SVG Airlines har i dag gått til innkjp av 1 stk A380-800 og 2 stk B747-400ER for å dekke opp et behov for flere langdistanseruter fra to av basene.

Mulighetene er til stede for enten en A380-800 eller en B747-400ER i løpet av dagen/kvelden.

Aksjekursen er nå $117.04 :)
 
Får Seasons vokser videre. I går ble en 767-400ER kjøpt inn og satt inn på Oslo-Male og i dag er 2 stykk 340-200 kjøpt inn og satt inn på Oslo-Perth og Stockholm-Perth
 
LCH78 Airlines vokser også videre. I dag ble A340-200 nr 7 satt i drift. Utfasingen av Dash 8-Q400 har så smått begynt, har enda to som skal parkeres, og når dette er gjort er man blitt en all-jet-Airlines. Kursen har nå bikka $3.11
 
Må innrømme jeg er blitt litt smålei, men sender da avgårde flåten en gang eller tre i døgnet - og satser nå på å spare opp til B747-8 og A380.
 
Ser at man på endel flytyper kan velge motor, men det virker ikke som noen av egenskapene endrer seg. Er det noe som forteller hvorfor velge den ene fremfor den andre?
 
Back
Top