Airline Manager

Får vel reklamere litt for mitt selskap også, Atlantic West Airlines. Har for øyeblikket 151 ruter og kurser ligge på ca. 36. Så for de som har lyst å investere litt, er det bare å slå til så fort som mulig, kursen stiger raskt! :)

Da har SVG Airlines på morgenkvisten kvittet seg med 11 stk A319-200'ere og gått til innkjøp av A380-800 nr 3 pluss B787-8 på kvisten.

Reklame og mer suppe er og kjøpt, men allikevel på tross av dette så er kursen nå på 73.97 med 9 ruter mindre :)

Da har Cheapo International gjort en del endringer på rutenettet grunnet fallende etterspørsel på en del strekninger. Totalt 11 ruter ble fjernet fra kartet og 11 nye ble lagt til. Alle 11 flightene gikk med 100% belegg, noe som ga 16 millioner i kassen;) Målet er å kun ha ruter med 90% eller mer i belegg.

Får Seasons har nettopp satt igang en større reklamekampanje med 5 dagers billbords for hele rutenettet. Den totale kostnader er allerede tjent inn med 3-4 gangeren etter dagens morgenavganger, så forvent ytterligere stigning i kursen

Da har MOW Airlines fraktet sin passasjer nummer 100.000. Fru Rosalita Perez paa ruten Oslo-Santiago fikk gleden og mottok en Freia Melkesjokolade og en fribillett (unntatt skatter, gebyrer og avgifter) til senere bruk.

Aksjekursen er ogsaa iferd med aa passere 3.00 etter en liten nedtur i forbindelse med omorganisering av rutestrukturen. Men nu gaar alt saa meget bedre! (Og se: jeg klarte det HELT uten smileys!)

O_K_ Airlines kom i luften etter do'et, strategien er at enhetsflåte er idioti, man risikerer jo samme feil på alle flyene. Synes det er bra å få inn 70.000$ på Oslo - Volgograd med en Q400.

Større fly kommer nok, men inntil videre har jeg ikke tålmodighet til å vente på nok penger. Penger på bok tjener man jo ikke på.

Oslo - Volgograd DHC-8-Q400
Trondheim-Aalborg ATR 42-500
Moscow-Trondheim ATR 42-600
Madrid-Oslo B737-800
Kaliningrad-Trondheim ATR 42-600
Luxembourg-Trondheim ATR 72-500
Frankfurt-Oslo ATR 42-500
Prague-Trondheim ATR 72-500

Takk for sist, OK :)
og gratulerer med OK Airlnes

Siste nytt fra Fellowship Airlines er at 3 734 og 5 735 samt 6 ERJ190 flyr alt hva remmer og waiere tåler for å tjene inn cash til en 757...
Idag krøp aksjen for første gang over 0;5 :) og vi har fått en award for antall solgte aksjer i selskapet :)

Og med mulig lonhaul opertions i sikte, har "Keep them Flying" avdelingen fått i oppdrag å foreberede et mulig innkjøp av DC-7C
Muligheten anses dermed å være til stede for en Memorial DC-7C to New York before the end of november.

Have a nice flight :)

Yey!

Da har vi kjøpt ett stk B735!
Den tjener meget gode penger, og man kjører nå en reklamekampanje for hele rutenettet.

Aksjen er opp til 0.23 ;)

Da er denne litt bedre synes jeg.
Her får man også opp demand i tillegg til range...

http://am.n00b.hk/index.php

Ellers kan man informere om at Northern Arrow Airlines har gått til anskaffelse av en ny B777-300LR.
Med dette nye eksemplaret består flåten av:

13 A380-800
4 A340-300
26 B777-200LR
2 B777-300ER
10 B777-300LR
1 CRJ 900NG

Til nå har vi fraktet 1 228 158 passasjerer på våre 56 interkontinentale ruter, og aksjekursen er stigende.
Den er akkurat nå på $99.40 med utsikter for å passere $100 grensen i løpet av kvelden.

Last edited:
Da har Dipper Airlines gjort store endringer. Hovedbase er flyttet fra Gardermoen til Schiphol. Den ene Dash8-Q400 jeg hadde er solgt og to 787-8 er kjøpt inn.

Følgende ruter flys av:
2 787-8
3 ERJ190-100AR

AMS-SFO og AMS-BKK
AMS-OSL, AMS-MAD, AMS-FRA

Kursen er stigende!

Etter kun å ha fløyet siden torsdag og uten muligheter for administrering hadde jeg fått lagt opp endel penger til flykjøp i dag. Først ble min tredje 757-300 innkjøpt og den ble satt inn på OSL-Accra hvor det tidligere gikk en 319, som istedet ble satt inn på en ny rute OSL-Edmonton. Så ble en fjerde 757-300 innkjøpt til ARN-Accra og tilslutt en 787-8 på Oslo-Cape Town og Får Seasons dermed fortsetter ekspansjonen mellom Oslo og Canada og Afrika, med en sekundær hub på ARN

Da er Minute Maid Airline opprettet. 5 aktive ruter domestic Australia og NZ. Navnet kommer av appelsinjuicen som jeg så reklame for på internett i sted.

Da har SVG Airlines vært på slankekur og solgt unna noen B737-800'ere, en A320 og en A319.

Resultatet ble en 1 A340-300 og 5 A340-200'ere :)

Ny kurs $77.57

Jannis Airlines ekspanderer igjen, på morgenen i dag har vi kjøpt inn nok en 757-300 og vår første 747-400ER.
Våre aksjonærer er fornøyde med at aksjekursen gjorde ett pent byks oppover :colgate:
Vi ønsker nye aksjonærer velkommne til Jannis Airlines. :)

For alle som trenger noen ekstra pax points og cash... Ser ut som det er en ny achievement tilgjengelig som heter "hub". Gå inn i profilen og velg en hub (selv om du har gjort det før). Gå deretter inn på achievement og se at du har fått en ny "diplom". Se deretter i overview at pax points og cash er inne på konto ;)

Leren Airlines trenger fortsatt flere investorer :) Kjøper mitt 2 fly i ettermiddag, regner med at kursen kommer til å stige da.

Back