Airline Manager

Haha, jeg skulle visst lest først her - stocked up maximum av catering - så det brente vi av noen 100,000'er mer enn nødvendig. Ser heldigvis ikke ut til å ha påvirket aksjekursen nevneverdig!

EDIT: Strengt tatt så skal det ganske mye til å tjene penger å snakke om på cateringen med 3 dollar gevinst per meal sold... Tror fortsatt billettprisen er hovedinntekten!
 
Last edited:
Da har Får Seasons kjøpt sin andre 787-8 og satt inn på OSL-JNB, ved siden av den allerde svært lønnsome OSL-CPT ruten
 
Voyage Aviation expanderar och byer ut flottan.
Nu har vi en flotta på 42 plan, varav 11 Boeing 737-700, 1 737-700ER, 2 737-600, 2 767-200, 1 787-3, 2 787-8, 2 Airbus A320, 3 Airbus A321, 7 Embraer 190-100AR och 10 Fokker 100 Tay 650.

Vi kommer att ersätta 737-700, 737-700ER och 737-600 fortlöpande med A320, A321, 787-3 och 787-8. Våra 2 767-200 kommer att ersättas av 787-8.

Vi fokuserar på att erbjuda Zürich som europahub med Moskva och Kaliningrad som sekundärbaser.
 
Det er fordi du serverer for dårlig mat og ikke har søte nok flyvertinner. Sendte av en mengde flighter nå og solgte 0,6 mat per pax....men kommer for det til å sitte igjen med alt for mye mat

Nja, solgte 506 meals, og det var 508 pax på dette flyet.... Kan tolerere det ;)
 
Da har jeg gjort som Fellowship, og kjøpt inn en gammel Connie som nå putrer avgårde mellom Seattle og Oslo med passe halvdårlig belegg. Da får vi bare håpe at det ikke er lagt inn en felle i spillet som gir crash, saksøking og påfølgende konkurs ... ^_^
 
Jag flyger Zürich-Seattle med 737-700ER, och den har en kabinfaktor på 60-70 procent. Det verkar som de har underskattat Seattle.
 
Da er "makeover"-en fullført.

ALLE B737-ere i div valører og A319 og A320 og 767-ere er ute a flyflåten og står godt parkert i Arizona :)

da består flåten av:

In fleet:
3: B747-400
3: A380-800
1: B737-800
6: A330-300
7: A340-300
53: B757-200
44: B787-8
13: A340-600
37: B767-200ER
2: MD11
8: B757-300
1: A330-200
21: A340-200
5: B747-400ER
 
Last edited:
Hmmmm.... Der var det en jævel. Trodde jeg hadde luket ut alle 737'erene.

Men ja, 767'ere er ute. Tenkte kun på 767 og ikke 767-200ER'e ;)
 
Nu flyger Voyage Aviation 44 plan:
3 A320, 5 A321, 3 787-8, 7 E190-100AR, 10 F100 Tay 650, 10 737-700, 1 737-700ER, 2 737-600 (återlämnas inom 24 h), 1 787-3 och 2 767-200.

Roligt, då är vi två som flyger till Tchad från Oslo.
 
Roligt, då är vi två som flyger till Tchad från Oslo.

Vi er nok 3 :)

Fullguffe Airlines har nå 14 stk 757-200 og kjøper en siste i kveld. Etter det er planen å begynne å bygge videre med 787 på noen skikkelige langdistanseruter.
 
Startet opp idag! :D Fikk navnet British Airways Airlines ^_^
Har et tilsvarende spill til iTouchen min, men på den blir jeg helt sliten i øynene etter en times intens spilling. Så dette blir kos tror jeg :)

Noen som har noen tips på hvordan man starter opp enkelt?

Flåten min består av:
1 B737-800
2 ATR 42-500
1 ATR 42-600

Men jeg har sett mange her i denne tråden som har solgt sin 738 for å kjøpe ERJ190, tenkte å gjøre det samme :)
 
Nei, det er det samme her og på jobb (har en jobb der jeg kan ha AM på skjerm nr 2) ^_^

Det er vel bare generelt mange som er hekta på dette spillet og bruker det aktivt? :)
 
Har en mistanke om at de har lagt inn litt vel mye variabler i tillegg etter at catering kom i tillegg så softwaren får kjørt seg ;)

Surt uansett da jeg skulle assigne en haug med ruter å få laveste reklame på de, men rakk bare tre ruter før det gikk opp igjen
 
Back
Top