Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
27-10-2009, 07:18![]()
Da har aksjekursen steget i SVG Airlines. Pr nå ligger kursen på 19.93. Vil garantert passere 20 i dag.
Vi har noen firm orders på et visst antall 787-ere eller hva enn han sprø styreformannen plutselig finner på...![]()
Min ligger på 0.36
Suppe på billigsalg nå, 400! Hamstres her i gården ihvertfall![]()
Er forresten $400 for suppe akkurat nå.Med 7000lbs i tankene og 5 fly på bakken kunne jeg trengt suppe til den prisen nå.
Ser også at catering har blitt innført, noen som vet effekten av det?
Er forresten $400 for suppe akkurat nå.
Med 7000lbs i tankene og 5 fly på bakken kunne jeg trengt suppe til den prisen nå.
Ser også at catering har blitt innført, noen som vet effekten av det?
Make sure you don't over buy. I bought 20,000 meals only to find out I have 13 hours to sell them. Have sold about 11,000 and with 3 hours to go, I will loose out.....will know better next time, so as a warning, don't buy too many until you have an idea of your consumption requiremenht
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.