Cheapo International Airlines er fortsatt på billigsalg (1,84 USD).
Nå har jeg 50% mer cash enn hva selskapet er verdt.....og da kommer flyene i tillegg. Snakk om undervurdert aksje:lol:
Cheapo International Airlines er fortsatt på billigsalg (1,84 USD).
Da har jeg kjøpt meg 100 000 aksjer i TDK Airlines, så da får du vise hva du er god for, LN-TDK
Cheapo International Airlines er fortsatt på billigsalg (1,83 USD).
Nå har jeg 50% mer cash enn hva selskapet er verdt.....og da kommer flyene i tillegg. Snakk om undervurdert aksje:lol:
Finner ikke selskapet mitt på lista, noe jeg gjør feil tro?
Ser deg heller ikke på lista ?!
Noen som har en ide?
Da har bakkemannskapene i Berlin klart å skade flyet mitt på jomfruturen!!! :headbang $50,000 kosster det å fikse flyet mitt.
Vel jeg begynnte i går og nå ser det slik ut:
Routes: 30
Company value: 116 275 080
Account: 44 261 009
Total flights: 232
Pax of all time: 32 110
Stock rate: 11,84
Jeg ga 20 av mine sårt tjente dollar (x3) til de som lager dette spillet og de ga meg 50 000 000 i monopolpenger tilbake (x3) ^^, da investerte jeg i store fly som gir større utbetalinger/flere pax, sjekk også ut: http://am.n00b.hk/ for tips om de mest lønnsomme rutene fra der hvor du har hubben din. Aksjeverdien stiger/synker i takt med selkaps verdien din. Håper dette var noen gode tips og lykke til![]()
Noen av oss er dog skeptiske til å skyte inn real cash i et facebookspill...
Pass opp litt der, for denne kalkulatoren går ikke ut i fra oppdaterte demand prosenter. Man finner ut lengste flight, ja, men det har ingen sammenheng med demanden lenger. Så vær litt obs der
Lite fall i kursen etter noen dramatiske omstruktureringer i selskapet for å øke cashflowen til det tredoble.. hehe avkastning på aksjen vil stige, i promise..
Skomgo Airlines har vært stigende siden lørdag, og etter et lite fall i dag, vil den fortsette med å stige ettersom cashflowen øker betraktelig..