Airline Manager

Hva blir neste naturlige steg når man skal videre fra ERJ 190? Kjøre et par A319 på IC? eller andre tips?

Nu er Bizflyers Airlines staret, og har utført sin første flygning CPH-LHR! Tjente 40 laken på den!! Det er visst endel å finne ut av her forstår jeg!! Det blir nok lenge til jeg får min egen A380!:rolleyes:

BF:cool2

Som investor i Bizflyer Airlines foreslår jeg at du prøver å holde flyene i lufta :) Blir ikke penger av at de står på bakken..hehe

Fleet size: 4
Routes: 4
Staff: 23
Flying now: 0

Da har SVG Airlines gått til innkjøp av 3 X 787-800 og 1 X 767-200ER.

Har og begynt omstrukturering av fly-bolaget mitt der utfasing av A319-200'ene har begynt.... :)

Da er foreløpig flyparken slik:

B747-400 2 stk
B737-800 23 stk
A319-200 40 stk
A320-200 4 stk
A330-300 3 stk
A340-300 1 stk
B757-200 22 stk
B787-800 13 stk
B767-200ER 15 stk

Ny kurs er 20,41 (gikk ned fra 20,56 etter innkjøp av fuel)

NB! Det er enda tid til å investere og tjene gode pæng på sikt..... ;)

Last edited:
Da har jeg også invistert i SVG.

Mitt selvskap (HEY Airlines) ekspanderer sakte men sikkert det også!

Fleet:

1 ATR 42 Oslo - London
1 Q400 Oslo - Berlin
1 A321-200 Oslo - Amman
1 757-200 Madrid- Dubai
1 737-800 Oslo - Madrid

Lettere hekta etter drøyt et døgn.. hehe :crowded

Hvordan tjener jeg opp pax bonus??

"Pax bonus are points granted by very satisfied passengers.
The calculation is made from your routes / damages, and a random factor. Pax Bonus points can be used on the Pax Point section, where it is possible to purchase various things, such as salary decrease, buissness jets, reputation increase etc.
Furthermore Pax Points will be awarded when you earn an achievement, or use the increase function"

EDIT: Legger ved bilde av rutenettet mitt ^^

Attachments

• route_graph_in_air.php.jpg
    route_graph_in_air.php.jpg
    20.3 KB · Views: 204
Last edited:
Da har Dipper Airlines gjort store endringer siden sist. -800 maskinen er solgt og to nye ERJ-190 er kjøpt inn. Måtte få ned utgiftene til crew. Disse to maskinene går OSL-Berlin og OSL-AMS.

Hvorfor kan et fly bare gå en rute? Er jo latterlig utnyttelse av flåten? Kjos ville jo fått magesår av mindre.

Hvorfor kan et fly bare gå en rute? Er jo latterlig utnyttelse av flåten? Kjos ville jo fått magesår av mindre.

Men er ikke DY et punkt til punkt selskap da? :p

Nei, men seriøst, ja det er dårlig utnyttele av en flyflåte, det kan jeg si meg enig i.....

Er det mulig å bytte rute på ett fly? Kan ikke se at det går an uten å selge/kjøpe. I så fall er det jo ganske dumt :angry:

Er det mulig å bytte rute på ett fly? Kan ikke se at det går an uten å selge/kjøpe. I så fall er det jo ganske dumt :angry:

Joda! Under flights, så kan du gå inn på selve flighten og trykke på close itineary.

EDIT: Men dette forutsetter selvfølgelig at flighten er landet og ikke aktiv.

Attachments

• 000.jpg
    000.jpg
    26.6 KB · Views: 197
Ingen anbefalinger på Cheapo International Airlines? ;) De som har kjøpt har i alle fall fått god avkastning og kursen stopper ikke her (nå: 1,97, på lørdag var den på 0,09 USD;)).

Ingen anbefalinger på Cheapo International Airlines? ;) De som har kjøpt har i alle fall fått god avkastning og kursen stopper ikke her (nå: 1,97, på lørdag var den på 0,09 USD;)).

Jannis Airlines kjøpte 10 000 aksjer der også, men min kurs er fortsatt på 0,08.
Så bare kjøp aksjer i Jannis Airlines folkens, dette SKAL vokse ;)

Gratulerer til Jr Tech og dere andre som investerte i MOW ... vi har tredoblet kursen i dag og jeg feirer med en liten kånjakk!

Back