Re: A350 - forsinkelser, status m.v.
Jeg oppfatter ikke at mannen er surpomp.
Han er derimot en meget suksessfull forretningsmann som vet hva han kjøper og til hvilke betingelser.
Når man betaler de summer det her dreier seg om ville hvem som helst gi beskjed dersom produktet ikke holder mål eller tilfredstiller leveringsbetingelser.
Når du har tatt leveranse av flymateriell fra fabrikantene koster det adskillig mer å få oppmerksomhet for utbedring av tekniske barnesykdomer i både tid og penger, selv om det kan være snakk om garantisaker.
DY er jo et eksempel her med sine Dreamlinere.
Qatar bør være et eksempel til etterfølgelse for mange andre selskaper på dette området.
Da blir det sikkert ikke før til neste år, for surpompen som er sjef i Qatar må vel finne på noe å klage på, som gjør at de ikke kan motta det når Airbus sier at det er klart for leveranse.
Jeg oppfatter ikke at mannen er surpomp.
Han er derimot en meget suksessfull forretningsmann som vet hva han kjøper og til hvilke betingelser.
Når man betaler de summer det her dreier seg om ville hvem som helst gi beskjed dersom produktet ikke holder mål eller tilfredstiller leveringsbetingelser.
Når du har tatt leveranse av flymateriell fra fabrikantene koster det adskillig mer å få oppmerksomhet for utbedring av tekniske barnesykdomer i både tid og penger, selv om det kan være snakk om garantisaker.
DY er jo et eksempel her med sine Dreamlinere.
Qatar bør være et eksempel til etterfølgelse for mange andre selskaper på dette området.