I dag er Qatar sin A350 på fjernparkering ved T4 her på Heathrow...Har sitter der i hele morges så vet ikke om det er en passasjer flying eller ikke...Skinner fint i sola ihvertfall!
I dag er Qatar sin A350 på fjernparkering ved T4 her på Heathrow...Har sitter der i hele morges så vet ikke om det er en passasjer flying eller ikke...Skinner fint i sola ihvertfall!
Er det noen som vet om Qatar skal ta noen treningsrunder til DXB med A350 slik de gjorde med B787? Jeg har skjønt at Frankfurt er den offisielle start uppen.
Så A350 taxe forbi terminalen på FRA for noen uker siden. Folk må ha trodd jeg var gal da jeg løp fra gate til gate for å kunne se bedre mens den tøffet forbi ;-)
hvorfor så sakte med produksjon ?
Sammenligner man epler og epler (A350-900 og 787-10) ser det ut som Boeng'en trekker det lengste strået. Men foreløpig har man ikke konkrete tall å sammeligne med.
http://seekingalpha.com/article/2769085-wide-body-battle-boeing-787minus-10-or-airbus-a350minus-900
Flying The A350: Airbus’s Most Technologically Advanced
The A350-1000 is next in turn; it will be flying next summer and will enter service with first customer Qatar Airways summer of 2017. The A350-1000 is getting more real and Airbus gave a good insight to the aircraft’s readiness for prime time during the sessions of today.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.