Det er nok dør 3 du tenker på, L3.
Takk for svar, mente selvfølgelig nr. 3 ja
Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Det er nok dør 3 du tenker på, L3.
Airbus Corporate Jets has launched a private jet version of its new A330neo[1], which combines new-generation engines and aerodynamic and other improvements to deliver even more comfort, efficiency and true “nonstop to the world” range.
Called the ACJ330neo, it will fly 25 passengers 9,400 nm/17,400 km or 20 hours, enough to fly nonstop from Europe to Australia.
SAO PAULO, Sept. 21, 2017 /PRNewswire/ -- Azul S.A., "Azul", (B3: AZUL4, NYSE: AZUL) today announces an order for five next-generation Airbus A330-900neo widebody aircraft from Avolon, an international aircraft leasing company. With deliveries starting in late 2018, the A330neo will be deployed to further strengthen Azul's international flights to the U.S. and Europe, and to serve select new destinations.
We’ll take the opportunity to look at the A330neo changes and its flight test program. We also look at the drag reducing changes from A330ceo to A330neo.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.