Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Bra rapport. Hvordan var temperaturen og luften ombord?
Når jeg fløy med A380en for et år siden var det helt håpløst dårlig. Virket som de tykke teppene foran og bak kabinen stoppet all ventilasjon, og temperaturen lå på 26C. Det var så man var fristet til å legge seg på badet som føltes svalt. Sirkulasjonsproblemet var også merkbart når de åpnet gardinen, da kunne man kjenne at det kom friskere luft inn i kabinen. Loaden var da 8/8.
Bra rapport. Hvordan var temperaturen og luften ombord?
Når jeg fløy med A380en for et år siden var det helt håpløst dårlig. Virket som de tykke teppene foran og bak kabinen stoppet all ventilasjon, og temperaturen lå på 26C. Det var så man var fristet til å legge seg på badet som føltes svalt. Sirkulasjonsproblemet var også merkbart når de åpnet gardinen, da kunne man kjenne at det kom friskere luft inn i kabinen. Loaden var da 8/8.
Virket ikke som en spesielt masochistisk måte å reise på
Trodde nye F hos Lufthansa hadde separate senger ved siden av setet?
Er du i F justerer de mer enn gjerne temperaturen
Ja, dersom de får det til. De forsøkte og beklaget, og kom ned til 26C fra 28C. Og som nevnt - helt stillestående luft så noe galt en eller annen plass var det. Temperaturen og lufta var som nevnt MYE bedre bare man fikk forbid de tykke gardinene som "forselglet" f-kabinen.
Var også en visitt på flightdeck, og der viste instrumentene 25C i aft-business. I cargo var det 16-18C, mulig man skulle tatt med dyna ned i kjelleren![]()
Man har ganske god utsikt derifra og man kunne se ned på det håpløse charterfolket som trasket ombord til Las Palmas.
![]()
Tåpelig kommentar synes jeg, ikke alle som har råd slikt som deg vettu til å reise flott og fint.....ld
Flott rapport! Artig lesing.
Et spm, sånn BOSE headset som man har tilgjennelig på First i LH, er det noe man låner eller får man dem?
Tror nok det er til låns ja, man får kjøpt dem i Duty Free ombord. Og de har vel dessuten spesielle plugger tilpasset for fly.
Tror nok det er til låns ja, man får kjøpt dem i Duty Free ombord. Og de har vel dessuten spesielle plugger tilpasset for fly.
Okey, som jeg trudde. Så til del 2 av spm. Jeg regner med de ikke kaster dem etter hver flight, vasker de dem da? Er det ikke litt ekkelt å få et brukt headset på Firsk Class liksom?
Nå vet jeg ikke om crewet får tilbakemeldingen min i det hele tatt, Lufthansa mottar jo titusenvis av henvendelser hver dag, men om de får det så er det vel fortjent!
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.