• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

BT airBaltic og deres A220/CSeries

Dobbellevering for airBaltic i går, så da er de oppe i 38 maskiner

Airbus Canada A220 -300 55182 YL-BAK airBaltic delivery 01dec22 YMX-RIX (+ 55183 YL-BAL ex C-FOYF) ex C-FOUQ
 
Samme det egentlig. Vet vi noe om hvilke ruter de skal inn på.
Perfekte for krs synes jeg :p

Sjekket litt sporadiske datoer, og i juni finner jeg på, fra OSL:
SVG, BGO, AMS, BRU, KSU, DUB, DUS, FCO, ZRH, CPH

Oppsummert: Litt her. Litt der.
 
Ser at i sommer kan man fly Air Baltic for SAS til Zürich og videre til Roma også med Air Baltic men da for Swiss…de må bli gode på forskjellig annonsering de som jobber ombord;-)
 
CH-Aviation skriver at airBaltic er i samtaler for kjøp av ytterligere 30 maskiner.

Dog er det vel det de har av opsjoner?
 
Jeg fløy med Air Baltic A220 (i SAS regi) fra BRU til OSL tidligere i høst.
Da la jeg merke til at sete 31E var merket på nakkestøtten med "Do not occupy this seat"!
Hva er grunnen til dette?
 
Back
Top