• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Air Canada kjøper A220 (CSeries)

Re: Air Canada kjøper A220 (CSeries)

En av Air Canadas kommende A220-300 kommer i retrofarger, fra dne gang selskapet het Trans Canada Air Lines

https://twitter.com/AirCanada/status/1362371286354120705

EucoALEXAAoFGgB


EucoAMYXAAAAgCz
 
Re: Air Canada kjøper A220 (CSeries)

Alltid like gøy at flyselskapene gjør disse små stuntene når flyet først må lakkeres. Apropos: SAS blir jo 75 år i år, og en ny A350 i 1960-farger kunne vel gjort seg..? Nuvel.

Ett spørsmål: Hvorfor står Speedbird-logoen "feil" vei over lønnebladet?
 
Re: Air Canada kjøper A220 (CSeries)

Ett spørsmål: Hvorfor står Speedbird-logoen "feil" vei over lønnebladet?

Kanskje det bare er en "Airbus" ting. Den gamle logojeten var jo en A319.



Men på den gamle Lockheed 10 fikk de gjort det riktig på begge sider.





Når det gjelder SAS, tviler jeg sterkt på at dette skjer når nåværende "sjef" går av.



Scooter01
 
Back
Top