Air India med ruter til ARN og CPH

Re: Rygte: Air India til CPH - Bekreftet 16JAN17

AI har ikke 100% bekreftet sine planer for Skandianvia ennå.

Hmm. Men en moderator har ændret titlen på tråden til "bekræftet". Jeg er ikke selv på Twitter, men går ud fra at gamle indlæg kan slettes eller ændres. Air India har ikke ændret noget.

Varför skulle man inte kunna hänvisa till Flygtorget.se eller Checkin.dk på ett flygforum?

Tycker det intressanta här är hur Air India väljer att kommunicera i media. Den ena handen verkar inte veta vad den andra gör liksom...

Jeg sa ikke at man ikke burde bruke dem, men slengte med at jeg synes disse to nettstedene ligner på hverandre, hvis man har fått med seg hvordan Check-in er/var en stund.

Vil si at det er veldig rart om AI nå i etterkant skal endre til ARN og ikke CPH som de har annonsert.

Jeg sa ikke at man ikke burde bruke dem, men slengte med at jeg synes disse to nettstedene ligner på hverandre, hvis man har fått med seg hvordan Check-in er/var en stund.

Vil si at det er veldig rart om AI nå i etterkant skal endre til ARN og ikke CPH som de har annonsert.

Fast jag har aldrig riktigt förstått vad kritiken mot Check-in gått ut på eller vad som är fel med flygtorget.se (förutom den låga nivån i kommentarsfältet). Men den diskussionen hör hemma någon annanstans.

Re: Rygte: Air India til CPH

Jeg tror dem i Göteborg og Kalmarregionen er ligeglade om de skifter fly i Cph eller Arn, så de skal vel regnes ud af ligningen?

Så er svaret anderledes^^

Då tror du fel ;) Jag byter hellre på CPH då jag slipper terminalbyte och ny säkerhetskontroll. ARN har varit min hemmaflygplats och arbetsplats i många år, men det blir aldrig en favorit.

Då tror du fel ;) Jag byter hellre på CPH då jag slipper terminalbyte och ny säkerhetskontroll. ARN har varit min hemmaflygplats och arbetsplats i många år, men det blir aldrig en favorit.

Jeg tager ikke fejl. Det du skriver er en del af mit argument, nemlig at Göteborg og Kalmarregionen ikke nødvendigvis skal tælles som pax til ARN.

Jeg tager ikke fejl. Det du skriver er en del af mit argument, nemlig at Göteborg og Kalmarregionen ikke nødvendigvis skal tælles som pax til ARN.

Men då är jag väl definitivt inte "ligeglade om de skifter fly i Cph eller Arn#" om jag absolut undgår ARN till varje pris? ;)

Last edited:

Det ser ud som om at ARN er oprettet i bookingssystemet hos Air India. CPH findes ikke. Måske er der tale om en trekantsrute?

Attachments

• air delhi.png
    air delhi.png
    122.7 KB · Views: 2,160

Ja, en trekant verkar inte helt osannolikt. Man får ju välja att tro vad man vill när Flygtorget och Check-in skriver att det är oklart med vad som händer med AIs planer. Känslan är att det inte är 100 procent klart...

Fra twitter:

Aviation‏ @aviationdk 29. jan.
@CPHAirports Hej, har i datoen på den nye rute fra Delhi - København, med Air India?

--------

Som svar til Aviation
Copenhagen Airport‏ @CPHAirports 29. jan.

@aviationdk
Air India skulle påbegynde ruten i løbet af maj efter planen, men den præcise dato er desværre endnu ikke fastlagt.

Mvh
CPH

--------

Aviation‏ @aviationdk 28. feb.
Hej @CPHAirports Kan vi vide om Air india åbner en rute mellem København og Delhi? det kunne være skønt med sådan en rute:)

--------

Copenhagen Airport‏ @CPHAirports 28. feb.
@aviationdk Med de forstående udvidelser i lufthavnen, arbejder vi også for flere ruter. Vi takker derfor for forslaget, men kan intet love.

--------

CPH virker ikke så sikker på opstart længere. Mærkeligt at vi ikke har hørt noget. Nogen der ved noget om Air Indias møde med Swedavia?

Fra twitter:

Aviation‏ @aviationdk 29. jan.
@CPHAirports Hej, har i datoen på den nye rute fra Delhi - København, med Air India?

--------

Som svar til Aviation
Copenhagen Airport‏ @CPHAirports 29. jan.

@aviationdk
Air India skulle påbegynde ruten i løbet af maj efter planen, men den præcise dato er desværre endnu ikke fastlagt.

Mvh
CPH

--------

Aviation‏ @aviationdk 28. feb.
Hej @CPHAirports Kan vi vide om Air india åbner en rute mellem København og Delhi? det kunne være skønt med sådan en rute:)

--------

Copenhagen Airport‏ @CPHAirports 28. feb.
@aviationdk Med de forstående udvidelser i lufthavnen, arbejder vi også for flere ruter. Vi takker derfor for forslaget, men kan intet love.

--------

CPH virker ikke så sikker på opstart længere. Mærkeligt at vi ikke har hørt noget. Nogen der ved noget om Air Indias møde med Swedavia?

Jeg er ikke bekendt med nogen rygter fra det møde. Men måske Air India afventer en afklaring på den svenske flyskat, før de beslutter sig endeligt?

Läste a.net, där en tidning citerades, att Air India skjutit på lanseringen av CPH till augusti. Känns inte helt tillförlitligt, men så mycket annan info om deras planer för Skandinavien finns inte.

Airways rapporterer oppstart av Stockholm 15. august. København synes å være droppet.

https://airwaysmag.com/airlines/air-india-to-expand-u-s-service/

Air India Chairman, Ashwani Lohani, posted yesterday morning: “To Washington from 7th July; Stockholm from 15th August and Los Angeles from 1st September to be followed by Tel Aviv, Dallas, and Nairobi sometime later during the year 2017 itself. Air India spreads its wings far and wide.”

Festlig at ARN kuppet Air India foran CPH! Viktig å ikke gå ut for kjepphøyt for alt er 100% bestemt. ;)

Festlig at ARN kuppet Air India foran CPH! Viktig å ikke gå ut for kjepphøyt for alt er 100% bestemt. ;)

CPH har nu hele tiden sagt, at de ikke havde planer om en Indien rute. Det er tilgengæld Air Indias kommunikationsafdeling, der er en flok amatører..

Det er tilgengæld Air Indias kommunikationsafdeling, der er en flok amatører..

Forhåpentligvis har ikke CPHs ledelse samme holdning til en potensiell kunde som øyensynlig har valgt å ikke serve CPH. Hvis det er tilfelle er CPH en dalende stjerne på den skandinaviske himmel. Air India er en del av StarAlliance, men siden SAS er bra representert på ARN vil ikke dette være det store tapet.

Back