Air India med ruter til ARN og CPH

Re: Rygte: Air India til CPH

Men skillnaden mellan passagerarunderlagen är ju så pass stor att det borde tala till ARNs fördel kan man tycka. Men det är förstås fler faktorer med i bilden.
men ARN er ikke = Sverige.
CPH er næsten = Danmark og Skåne
 
Re: Rygte: Air India til CPH

men ARN er ikke = Sverige.
CPH er næsten = Danmark og Skåne

Givetvis är det så, men även om södra Sverige räknas in i CPHs underlag är marknaden från ARN större. Eller som flygtorget.se skriver:

I alla olika mätgrupper, utresande eller inkommande har Sverige dubbelt så höga passagerarsiffror som Kastrup, även när södra Sverige räknas in.
 
Re: Rygte: Air India til CPH

Men skillnaden mellan passagerarunderlagen är ju så pass stor att det borde tala till ARNs fördel kan man tycka. Men det är förstås fler faktorer med i bilden.

Det taler vel også til Sveriges fordel, at sydsverige også har gode flyforbindelser?
 
Re: Rygte: Air India til CPH

Givetvis är det så, men även om södra Sverige räknas in i CPHs underlag är marknaden från ARN större. Eller som flygtorget.se skriver:

Jeg tror dem i Göteborg og Kalmarregionen er ligeglade om de skifter fly i Cph eller Arn, så de skal vel regnes ud af ligningen?

Så er svaret anderledes^^
 
Re: Rygte: Air India til CPH

Det taler vel også til Sveriges fordel, at sydsverige også har gode flyforbindelser?

På regionalt plan er det en fordel, men for Sverige som helhed vil en rute til Arlanda være bedre. Og hvis vi kun ser på flygtorgets tal, så har jikswoboB ret i, at Arlanda burde være førstevalg for en rute. Men det er ikke så simpelt i virkeligheden.
 
Re: Rygte: Air India til CPH

I artiklen nævnes disse tal:



Why wouldn't they consider Stockholm first?

I do recognise that many Swedes in the south of course use CPH as their starting point, so of course the numbers alone doesn't say it all.

There aren't always numbers that is the basis for where routes are established. Marketing, communications, facilitation, incentives, cargo, yield are just as important. CPH has been working towards AI for many years now and I don't think Ole W.C at ARN is able to position AI towards ARN in such short time. But I might be wrong. But yes I agree, the numbers speaks for itself, in addition to competition at ARN is by far not as fierce as at CPH.
 
Last edited:
Re: Air India til København.

Denne nyhed er allerede postet. Kig et andet sted. Desuden er der tvivl om, hvorvidt dette er rigtigt. Muligvis er det en lige lovlig ivrig Air India medarbejder som har tweetet. CPH kan ikke bekræfte endnu.
 
Re: Rygte: Air India til CPH - Bekreftet 16JAN17

Jag tror nog det är ganska klart till CPH:s fördel? Flygtorget är väl den klart sämsta sidan om flyg vi har här uppe i Norden :angry:

Og Air Indias Twitter profil er vel officiel? Hörs konstigt ut!!!

"Men nu visar det sig att den informationen kan ifrågasättas eftersom den troligen inte kommer från officiella källor utan är inlägg på sociala media, bland annat twitter"
 
Re: Rygte: Air India til CPH - Bekreftet 16JAN17

Har ikke SAS en policy der de nekter å feede selskaper fra Star som flyr til andre byer enn CPH?
 
Re: Rygte: Air India til CPH - Bekreftet 16JAN17

Har ikke SAS en policy der de nekter å feede selskaper fra Star som flyr til andre byer enn CPH?

Nå går vi litt bort fra trådens tema, men siden man har TK-kode på flighter fra TRD til både OSL og ARN tviler jeg på dette.
 
Re: Rygte: Air India til CPH - Bekreftet 16JAN17

Nå er vel også flygtorget, Sveriges svar på Check-in....
MEN nok om det, tråden handler om Air India og CPH.

Varför skulle man inte kunna hänvisa till Flygtorget.se eller Checkin.dk på ett flygforum?

Tycker det intressanta här är hur Air India väljer att kommunicera i media. Den ena handen verkar inte veta vad den andra gör liksom...
 
Re: Rygte: Air India til CPH - Bekreftet 16JAN17

AI har ikke 100% bekreftet sine planer for Skandianvia ennå.
 
Back
Top