Air France A380 - status

mach.86

ScanFlyer Blue
Ser på Airbus's hjemmesider at første A-380 leveres 30. oktober. Den andre må være rett rundt hjørnet om de skal fly JFK to ganger daglig i løpet av november.

Re: Air France A-380

Ellers har det nå blitt forsinkelser i levering av nr 2. Den første leveres i dag, mens den andre er utsatt til siste halvdel av januar 2010. Med 2 380 i flåten vil AF kunne fly daglig CDG-JFK og 3 ukentlig CDG-JNB. JNB økes så til daglig når maskin nummer 3 kommer i midten av mars. Nr 4 vil bli levert i juni 2010

Finnes det en internettside som viser alle leveransene av A380 til hvilket selskap og når?

BF:cool2

Ellers har det nå blitt forsinkelser i levering av nr 2. Den første leveres i dag, mens den andre er utsatt til siste halvdel av januar 2010. Med 2 380 i flåten vil AF kunne fly daglig CDG-JFK og 3 ukentlig CDG-JNB. JNB økes så til daglig når maskin nummer 3 kommer i midten av mars. Nr 4 vil bli levert i juni 2010

Dette stemmer ikke iflg: http://a380production.com/2009/10/51p/

Den sier 3.uka desember.. Så da får AF 2 i år :)

Mistenker at det er ment at den ikke skal i trafikk før da. Den skulle vært satt inn på CDG-DXB, men dette er droppet pga forsinkelsen. Den første avgang til JNB er nå 3. februar iflg Amadeus.

First class'en så jo bra ut, ellers var jeg ikke videre imponert!

Noen som vet om AF har flere seter i bredden på Eco enn SQ og EK?

BF:cool2

Alle , SQ, AF, QF og EK , har samme antall i bredden. MEN litt interessent, dersom seatguru er rett:

SQ og AF har 32" pitch og 19" brede seter . EK har 32" og 18". Mens QF har
31" og 18.1 " :angry:..

Gleder meg til mars med AF, har allerede sikret kremsetene , en veien på øvre dekk og tilbake på nedre dekk...:up:

Oi da, så ikke Someone's link.. Takk. Gleder meg til R-klasse her...^_^

Likte fargene/interiøret best på Reidars Klasse...

Blir jo spennende å se hva LH kommer opp med, både pitch og resten .. ?

First var skuffende, ikke mye suites-klasse her...ser ut som Business på SQ-A380.
Må si både SQ og EK scorer høyere her, ja. Synes også biz-kabinen ble veldig grå og kjedelig i fargevalget.

Ser ut som economy-seten har fotstøtter - i såfall pluss for det.

Ser ut som economy-seten har fotstøtter - i såfall pluss for det.

Nja, jeg vet ikke. Fotstøtter på økonomi er for min del bare i veien, og er tydelig tilpasset folk som er vesentlig lavere enn meg

Back