Agurkbladet: SAS-fly forsinket av vibrator

Minner meg om en artikkel jeg leste i Scanorama for noen år siden som gikk på tips til pakking av bagasje som skal sjekkes inn eller noe i den duren. Det stod at man burde ta ut batterier av barbermaskiner, slik at de slapp å begynne å vibrere i kofferten. Jeg tenkte vel heller: "jaaaa...."barbermaskiner"....... :colgate:

Minner meg om en artikkel jeg leste i Scanorama for noen år siden som gikk på tips til pakking av bagasje som skal sjekkes inn eller noe i den duren. Det stod at man burde ta ut batterier av barbermaskiner, slik at de slapp å begynne å vibrere i kofferten. Jeg tenkte vel heller: "jaaaa...."barbermaskiner"....... :colgate:

*host*Tannbørste*hark*. ;)

-A

Aner ikke hvor mange avisartikler det har vært i årenes løp om barbermaskiner, leketøy, vekkerklokker og andre ting som er blitt aktivisert i bagasjen ... Men det er mange ...

Jeg syntes det var ganske flaut da jeg skjønte at vekkeklokka på Nokiaen som lå godt nedpakket på bagasjehylla fungerte selv om telefonen var avslått.

Berømmelsen har tydeligvis gått dama til hodet - nå stiller hun opp med sin vibrator på Agurk-TV-Dagbladet, for de som måtte ha interesse av det. (Jeg lar være å linke, for jeg gidder ikke å gi Dagbladet trafikk for denslags... )

I neste episode: robertaas med Nokia?! :D

Hun jenta/en journalist/reporter setter nytt lavmål i saken med videointervju og framvisning av det vibrerende objektet http://dbtv.no/3642149334001
SNAKKER UT: 20 år gamle Amanda måtte «desarmere» sexleketøyet foran alle medpassasjerene på SAS-flyet fra Arlanda til Split i Kroatia i går. Her viser hun fram vibratoren. Video: Expressen

Back