Test av Air France + Air Tahiti (Nui) til Bora Bora

Hatt og tupé av for en flott rapport. Det ser helt levelig ut der. Jeg har en en hel del bonuspoeng med AF som kan brukes dit, når man får tid. Man bør jo ha minst et par uker der når reisen er så lang.

GLIMRENDE rapport :) Har du bilder fra retureisen også eller?
Blir sugen på mer, det må ha vært en fantastisk tur!

GLIMRENDE rapport :) Har du bilder fra retureisen også eller?
Blir sugen på mer, det må ha vært en fantastisk tur!
Hadde kun planlagt å skrive tripreport om turen over dit så jeg tok ikke bilde på returen, men kom senere på at oppholdet også kunne være av interesse. Vil ikke drukne folk i feriebilder. :lol:

Er priviligert og får stadig til fantastiske turer. :-)

WOW!! Har ALLTID drømt om å ta med husbonden til Bora Bora, kan ikke si jeg ble mindre fristet nå.. Hatten av for fantastisk rapport!

Tusen takk, Robert, ble litt reisesjuk..Har ikke vært på Bora Bora , men to ganger to ganger Tahiti og Moorea. Første gang 1987 med Jorda Rundt SK-NZ-TG og siste award AF..

Selv elsker jeg også Rarotonga med tre besøk. Fiji en gang , ok, men ingen lyst til retur..

Selv elsker jeg også Rarotonga med tre besøk. Fiji en gang , ok, men ingen lyst til retur..
Aitutaki via Rarotonga står høyt på ønskelisten, men selv i økonomi spretter flybillettene dit fort opp i 70.000.

Fiji har jeg hatt en grundig rundtur på.

Aktutaki , så dyrt ? Vel, jeg vet ikke hva Jorda Rundt koster nå om dagen. Alle tre gangene jeg har vært der, 1987, 1994 og 2000 , betalte jeg mellom 16.000 og 17.000 .

Dro ikke ut dit siden litt for stille for meg...:colgate: Men en kamerat var der for noen år siden, og selvfølgelig kjøpte billetten i "løs vekt"..

Han var der i 2003 sammen med Geir Børresen. Det er nok likheten med navnet Axl Rose som har gjort at han kom opp på listen og holdt seg der.

Tror det var program om maling under vann de lagde.
http://www.p4.no/programmer/homepage.aspx?id=403
http://www.boarding.no/art.asp?id=10655

Takker for flott rapport.

Om det er likheten med Axl Rose som har gitt Alex Rosen en plass på denne lista eller ei, de har jaggu meg fått en skikkelig spelar på "notable guest" lista!

Hadde faktisk ikke lagt merke til at han stod på lista. Her er et annet av skiltene de hadde. Noen andre har kanskje sneket seg inn der? Jokke og valentinerne?

attachment.php

Attachments

• names.jpg
    names.jpg
    139.2 KB · Views: 578
Hvilke legger av flyturen ble bestilt seperat? Regner med at OSL-CDG-LAX-CDG-LAX var en billett og resten en annen? Forøvrig kul rapport med det som i praksis er omtrent så mye den andre siden av jordkloden man kan komme.

Back