Aberdeen-Stavanger – 17 rader business

Fjordheim

ScanFlyer Blue
Aberdeen-Stavanger – 17 rader business

Reiste ABZ-SVG i går ettermiddag med 15:55 avgangen. Har tatt denne noen ganger det siste året, og i går igjen var det 17 rader med business og kun 4 rader economy, og det var fullt i economy også. Denne gangen reiste jeg selv i economy og for den billetten måtte vi ut med nesten 6 tusen (t/r selvsagt).

Må være en veldig god rute for WF dette, men det burde kanskje vært enda mer konkurranse på denne strekningen, samt også fra/til BGO?

Det var forresten nordmenn som okkuperte alle plassene på The Globe på ABZ i går, noen gikk rett på vodkafylla så jeg (det var sjøfolk på vei hjem), sikkert vel fortjent…

Mvh
Fjordheim

Re: Aberdeen-Stavanger – 17 rader business

Mye plus/flex på endel avganger til ABZ. Har selv fløyet ABZ-CPH med SAS og Cimber sin CRJ-200 med en rad economy og resten Plus

Mye plus/flex på endel avganger til ABZ. Har selv fløyet ABZ-CPH med SAS og Cimber sin CRJ-200 med en rad economy og resten Plus

Ja, fløy CPH-ABZ med SK's CRJ-900 på mandag, tror det var 12 eller 13 rader med Plus på den.

Reiste ABZ-SVG i går ettermiddag med 15:55 avgangen. Har tatt denne noen ganger det siste året, og i går igjen var det 17 rader med business og kun 4 rader economy, og det var fullt i economy også.

Det er mye båt- og offshorefolk som skifter onsdagene i ABZ. Er nok god inntjening for WF disse rutene :)

Reiste ABZ-SVG i går ettermiddag med 15:55 avgangen. Har tatt denne noen ganger det siste året, og i går igjen var det 17 rader med business og kun 4 rader economy, og det var fullt i economy også. Denne gangen reiste jeg selv i economy og for den billetten måtte vi ut med nesten 6 tusen (t/r selvsagt).

Må være en veldig god rute for WF dette, men det burde kanskje vært enda mer konkurranse på denne strekningen, samt også fra/til BGO?

Det var forresten nordmenn som okkuperte alle plassene på The Globe på ABZ i går, noen gikk rett på vodkafylla så jeg (det var sjøfolk på vei hjem), sikkert vel fortjent…

Mvh
Fjordheim

Jeg tør påstå det er ganske god konkurranse allerede med 5 avganger daglig svg-abz med sas, 2 med eastern og da widerøe sine tre. Men god business er dette nok definitivt!

Jeg tør påstå det er ganske god konkurranse allerede med 5 avganger daglig svg-abz med sas, 2 med eastern og da widerøe sine tre. Men god business er dette nok definitivt!

Mener å ha lest et sted at denne ruta er proppet med cargo i tillegg. Sikkert mye deler som skal over sjøen og ut til innstallasjoner på begge sider.

5 avganger med SAS mellom SVG og ABZ?
Da jeg var på jobb denne uke hadde vi i SAS 2 avganger (SK4611 og SK4615) og 3-4 (WF361/364/368/366)med Widerøe (dags avhengig) og Eastern med et par også.

Og ja det er mye cargo på denne ruten.

Back